Paletka 78 barvami- oční stíny, tvářenky a pudry :)

by - 8:19

Dnes si dáme recenzi na mega velkou a barevnou paletku. :) Dala jsem si práci a snažila se tuto recenzi udělat opravdu podrobnou, abyste mohli vidět jaká opravdu je. 


Než začnu se samotnou recenzí paletky, tak bych se chtěla zmínit k dopravě. Velmi jsem se obávala, že se paletka při dopravě rozbije, protože to bych si opravdu nepřála a navíc nemám dobré zkušenosti s tím, jak pošta zachází s balíčky. Paletka byla několikrát obalená fólií a bublinkovou fólií, vložená v krabičce, krabička byla obalená nějakým polystyrénem, přelepená páskou a pak vložená v takovém sáčku. Podle mě byla paletka opravdu důkladně zabalená a při dopravě se vůbec nepoškodila, což mi udělalo radost :)
Jak už jsem psala, tak paletka má krabičku, která je jednoduchá černá a jediný nápis na ní je složení, což se mi líbí. Samotný obal paletky je z lesklého černého plastu, na kterém jdou hodně vidět různé otisky a šmouhy, takže má paletka vypadá jako by ji vlastnilo nějaké prasátko. :) Nevím jak velký pád paletka přežije, ale při tvorbě tohoto článku mi spadla ze stolu na zem (na koberec) a nic se jí nestalo!! Ještě zmíním rozměry, protože já sama jsem při objednávání čekala, že paletka bude větší. Má 23x16,5cm a součástí balení jsou 2 silikonové aplikátory, které jsou připevněné vedle zrcátka, což je podle mě geniální, protože mi pak aplikátory pořád nevypadávají ven z paletky. Nedá se říct, že bych aplikátory nějak využívala, ale na cesty by mohly být fajn. Když paletku otevřete, na horní straně můžete vidět zrcátko, které je dost velké a v pohodě se v něm dokážu namalovat. Stíny jsou zasazené v trochu měkčím plastu, ale nevypadávají z něj ani nic podobného. Většina stínů je lesklá a třpytivá, ale je tam pár stínů, které jsou téměř matné. 
U těch téměř matných (na fotce jsem je označila jako m) je trochu problém v pigmentaci, protože se hůř nabírají a jsou docela hodně slisované. Tento problém se bohužel vyskytuje u většiny hnědých odstínů v tom druhém sloupci a nejprve jsem z toho byla opravdu smutná, protože na denní líčení používám hlavně hnědé odstíny. Pak mi došlo, že budou super na nanášení do záhybu oka, protože to s nimi aspoň nepřeženu a vytvořím pěkné přechody. 

Další jsou odstíny, které obsahují lehký shimmer anebo větší počet třpytek (na fotce jsem je označila jako t). Tyto stíny jsou na tom s konzistencí podobně jako ty téměř matné, ale lépe se mi nabírají a jsou lépe pigmentované.

A poslední stíny, které jsem se rozhodla označit jsou lesklé (na fotce jsem je označila jako l). Mají rozdílnou konzistenci (jsou spíše máslovější) a nejlépe pigmentované.

Stíny práší, ale prášivost je největší u těch lesklých stínů. Tvářenky také trochu práší a pudry bych ani nenazývala pudry, protože mají růžové odstíny, které jsou vhodnější spíše na tváře. Výdrž stínů je bez báze dost mizerná. Asi po 3 hodinách stíny vyblednout a vypadají na víčku všechny stejně. S bází jsou na tom lépe, celý den drží na svém místě a blednout až tak po 6 hodinách, ale pořád vypadají hezky. Slévat se začnou asi po 7-8 hodinách, ale to je u mě naprosto normální výkon. Nedrží mi ani Color Tatto, takže se podle toho asi moc nemůžete řídit :) Jediná věc, co mě na paletce štve je, že stíny na víčku vypadají dost podobně. Například ty hnědé- v paletce vypadá, že má každá jiný odstín, ale na víčku ten rozdíl už téměř nepoznám. Stejné je to třeba u růžových, modrých a tak. Vím, že se tento problém objevuje i u značkových paletek, takže to této nemám za zlé.
Na detailní pigmentaci se můžete podívat zde:
Jak můžete vidět, tak v paletce je 78 odstínů, ale nezjistila jsem jejich celkovou hmotnost. Tuto paletku můžete sehnat na postovnezdarma.cz za 539,-. 

Jak se Vám paletka líbí? Jaká značka stínů je podle Vás ta nejlepší? :)

Děkuji stránce poštovné zdarma za poskytnutí paletky k recenzi.

You May Also Like

10 komentářů

  1. Také jsem si jednou koupila velkou paletku od nejmenované značky. Je obrovská, má všemožné odstín a je tam 180 stínů :D Na mé experimenty je to výborné.
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. No vypadá dost dobře! :) Líbí se mi, že tam je fakt od každého odstínu (barvy) něco a né třeba půlka neutrálních a zbytek jenom do fialova :) Škoda těch pudrů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty pudry nevadí. Ale ten úplně vlevo by se použít dal, akorát je třpytivý.

      Vymazat
  3. Já bych asi moc nevyužila těch zářivých a výrazných barev, ale pokud to využiješ, tak super.. Takže mě nejvíc zaujaly ty hnědé stíny, škoda, že s tou pigmentací u těch matných je to horší, jelikož já preferuji matné stíny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja taky nejsem na výrazné barvy, ale myslím si, že je dobré nějakou takovou paletku mít. Já mám ráda matné i třpytivé stíny :)

      Vymazat
  4. Kdybych ji měla, tak mám pár dní co dělat, protože na různé pokusy s líčením je super :) a pigmentace vypadá fajn a moc se mi líbí ty poslední 2 řady stínů a tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si s ní už hodně vyhrála, hlavně bylo super postupně swatchovat všechny odstíny!!

      Vymazat
  5. Love it!
    You're blog is so perf, girl - I'm in love!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)