Fixační pudr NYC :)

by - 6:30

O tomto pudru už každý musel slyšet, protože se objevil na skoro každém blogu jako skvělý kousek. Já ho také chtěla vyzkoušet ,ale protože nemám Rossmann ve městě, tak jsem měla smůlu. Dostal se ke mě díky mojí kamarádce, která mi ho dala na Vánoce a já se ihned pustila do testování. Ještě než začnu s recenzí, ta bych chtěla zmínit, že pudr jsem fotila ještě jako nový, abych nemusela ukazovat fotky, na který je opoužívaný, ale bohužel se mi fotky vymazaly. :/ 
Balení není úplně nejlepší, protože je vyrobeno z měkčího plastu a bojím se, že by se mi mohlo víčko odlomit. Slyšela jsem, že když už vám pudr dochází, tak že se pokaždé zbyteček rozbije, ale to se mi zatím nestalo. Součástí balení je drobné zrcátko na víčku a pak houbička, která je pro mě nepoužitelná. Mám odstín 701A Translucent, který je podle mě na pleti docela světlý, i když by měl být transparentní, což mi vůbec nevadí. Pudr trochu práší a to můžete vidět i na fotkách díky zaprášenému obalu. Štětcem se nabírá dobře a s nanášením také nemám žádný problém. Výhoda tohoto pudr je, že je úplně bez parfemace. Pudr vytvoří hezký matný efekt, ale dá se to s ním i přehnat a pleť vypadá nepřirozeně, takže pozor. Matný efekt vydrží dlouho, ale zdá se mi, že když ho používám nějakou dobu pravidelně každý den, tak už nematuje tak dobře jako prvních pár dnů, proto ho ráda střídám s jinými pudry. Musím ještě zmínit, že docela rychle ubývá. 
V balení je 9,4 g a jeho cena se pohybuje kolem 80,-. Pudr bych doporučila, protože mi vyhovuje, ale zase ho nepovažuju jako nejlepší pudr na světě. Dalšímu balení bych se nebránila, protože patří k těm lepším pudrům, co jsem vyzkoušela :)

Jak tento pudr sedí vám? Jaký je váš úplně nejoblíbenější kousek? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. To balení, co měli předtím, bylo hezčí (hlavně to zrcátko) :D ještě chvíli počkej, za chvíli se to ten obsah rozpadne :( mě se na něm hlavně líbí to, že nijak nemění barvu pleti a skutečně jen fixuje ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš mě, že se rozbije.. Už ho mám méně než na fotce a pořád se drží :D

      Vymazat
  2. Až mi dojde transparentní pudr od Essence, tak bych tenhle i vyzkoušela :) zdá se mi, že ale může ten transparentní někdy více zvýrazňovat takové ty chloupky na stranách obličeje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To některé pudry dělají, ale u tohoto jsem si toho nevšimla.

      Vymazat
  3. Já mám od NYC ten jejich sypký pudr a jsem mnohem spokojenější než s tímhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sypký pudr jsem měla jen od Essence a moc mi neseděla právě ta sypká struktura... Napráší to všude kolem a celkově mi ta aplikace vadí :)

      Vymazat
  4. u mňa ma len jediné mínus, a to za balenie :) inak super http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)