Balzám na rty od Isany :)

by - 6:30

Dnes se podíváme na balzám na rty od Isany, který mi dělá mého každodenního pomocníka. :) Ještě bych vám chtěla říct, že se tento týden můžete těšit na recenzi (nebo spíše článek s prvními dojmy) aktuální limitované edice od Essence. Chci ji zveřejnit, co nejdříve ať si produkty ještě můžete v drogerii koupit :)
Balzám se prodává ještě v krabičce, ale tu jsem už asi vyhodila. Balení je plastové a na to, že víčko nedrží úplně pevně, tak se mi ještě nestalo, že by se balzám v kabelce sám otevřel. Vůni má docela jemnou a je příjemná. Jak můžete vidět, není barevný, takže vůbec nebarví rty, ale pokud ho dáte více vrstev může za rtech zanechat bílý povlak.. Hydratuje velmi dobře, ale není tím úplně nejlepším na světě, i tak jsem si ho oblíbila a používám ho tak 3x denně. I přesto mi zbývá ještě menší půlka tyčinky (používám ho každodenně už od října). 
Balzám stojí asi 30,- a za tu cenu opravdu stojí. Je mnohem lepší než balzámy na rty v tyčince od Baley :)

Jaká je vaše oblíbená značka balzámů na rty? Máte raději Baleu nebo Isanu? Proč? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Od Isany jsem žádný balzám na rty ještě neměla, ale Baleu mám celkem ráda - hlavně kvůli těch vůní balzámů! Jinak jsem si teď oblíbila klasický Astrid, Labello a Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea vůně mi přijdou strašně chemické a taky kvůli vůním už bych je nechtěla. :) Labello je super, vůní i vlastnostmi! :)

      Vymazat
  2. Nezkoušela jsem ani Baleu ani Isanu a popravdě, mě moc nelákají :/ no jo, jsem rozmezlená Nivea lip butter a Carmexem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tyhle klasické balzámky :)
    Jsou mega levné a jsou skvělé..

    Jinak jsem si zamilovala obyč. Labelo pearly shine :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labella mám moc ráda. Měla jsem verzi Angel Star, Strawberry a teď mám Cherry :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)