Linky Mega Effect od Avonu :)

by - 6:30

Ještě než začnu s recenzí, tak bych vám chtěla říct, že jsem tento blog zaregistrovala na bloglovin, takže mě můžete sledovat i tam :) Dám vám sem i konkrétní odkaz na můj blog na bloglovinu- klik
Linky jsem si objednala v katalogu omylem, ale když už jsem je měla doma, chtěla jsem je prubnout. :)
Moc se mi líbí, že linky vám přijdou v krabičce. Moc se mi líbí i vzhled linek, protože není přeplácaný a jsou na něm napsané jen podstatné informace bez omáčky navíc. Hrot line je opravdu pevný a nemyslím si, že by se mohl nějak zlomit, což je ale trochu problém. Díky tvrdosti hrotu se s linkami na některých částech víčka hůř manipuluje a těžší nakreslit krásnou linku. Pokud máte na líčení více času, tak vy vám to nemuselo vadit. Díky hrotu si můžete nakreslit tenkou i tlustou linku, podle toho jak sami chcete. Linky jsou krásně černé, ale během dne se jejich intenzita snižuje a myslím si, že ocásek linky byste večer nakreslený už neměli (to nemůžu potvrdit, protože nosím linky jen bez ocásku). Nejsou voděodolné, takže pokud vám slzí oči, nemusely by pro vás být ideální já s tímto naštěstí problém nemám. 
Linky mají 1ml a stojí 100,- až 150,-. Znova bych je mít nemusela, ale nejsou špatné :)

Jaké linky jsou vaše oblíbené? Máte zkušenost s těmito? Nosíte raději linky s ocáskem nebo bez? :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Když už si dávám linky, tak gelové od MUA, ale uvažuju o nějaký ve fixu, ale tyhle mě moc nezaujaly, i když se mi líbí, že kreslí tlustě i tence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nikdy nevyzkoušela gelové linky. Měla jsem už tekuté od Elfu a Estyle a pak tyto ve fixu, ale gelové opravdu ne. Klidně bych je ale vyzkoušela :)

      Vymazat
  2. Zkoušela jsem používat černé Color tatoo od Maybelline jako linky a držely jak přibité! Zkoušela jsem ocásek setřít prstem, ale jak jsem se sebevíce snažila, nešlo to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím si, že by mi černé Color Tatto držely, když mi nedrží ani ty bronzové :) Takže ty si kupovat nebudu :)

      Vymazat
  3. Takový aplikátor jsem ještě neměla :D ale asi by to nebylo nic pro mě, linky bez ocásku nenosím... Nejlépe se mi manipuluje s tenkým hrotem nebo gelové linky se zkoseným štětečkem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vyzkoušela jen tento aplikátor, co se týče fixů. U těch tenkých se docela bojím, že by se hrot zlomil.

      Vymazat
  4. Tento týden jsem si koupila linky od Dermacolu, takové ty zebří :D A řekla bych, že jsou fakt akorát akorát je chybě ve mně, že pořád neumím hezké linky.

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky neumím hezké linky. Navíc si při tvoření vždycky musím "přidržovat" víčko, aby se mi nehýbalo. :-D

      Vymazat
  5. Tieto mám 2 mesiace a sú už vyschnuté a nechcú kresliť a to som s nimi poriadne ani nekreslila... :(
    www.klikninablog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí! Já je mám přes měsíc a fungují pořád dobře.

      Vymazat
  6. Já osobně mám hrozně ráda linky od Maybelline ty v tom kalíšku.
    Dělala jsem na ně i recenzi na blogu :)
    Tyhle od Avonu vypadají ale fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch už jsem slyšela hodně. V budoucnu bych je chtěla vyzkoušet :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)