Zjemňující šampon Ultra Doux od Garnier :)

by - 6:30

Ve včerejším článku jsem vám prozradila, že si dnes dáme taky výjimečně článek věnovaný šamponu, který jsem před pár dny spotřebovala a nestihla jsem na něj dříve napsat recenzi. Předem říkám, že jsem si šampon opravdu hodně oblíbila a níže se dozvíte proč. :) 
Obal šamponu je plastový a má jednoduchý desing. Víčko se dobře otevírá, ale zároveň se mi za celou dobu používání neutrhlo. Dávkování je nic moc, asi bych byla raději kdyby šampon měl užší dávkování a produktu vytékalo méně. Šampon je gelovo-krémové konzistence, ale i přesto je docela dost tekutý, což jsem zpozorovala hlavně při focení :D Vůně je tím, čím mě šampon maximálně dostal. Voní hrozně příjemně, jakoby čistě, ale netuším k čemu mám vůni přirovnat. Na vlasech hodně dobře pění, vlasy jsou po něm hebké, ale i tak jsem ho raději používala v kombinaci s kondicionérem. Bohužel mi nedokáže oddálit dobu mezi jednotlivými mytími, ale to nedokáže asi žádný šampon.. 
Má 250 ml a jeho cena je asi 60,-. Já ho můžu doporučit a to především kvůli božské vůni. :)

Máte s tímto šamponem zkušenost? Také se vám někdy stalo, že vám šíleně moc vyhovovala vůně produktu, ale jeho vlastnosti už tak skvělé nebyly? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Když je zjemňující, udělá z jemných vlasů ještě jemnější? Jinak vůně některých produktů jsou opravdu kouzelné, třeba BB na vlasy od GK strašně krásně voní, že bych snad nejraději měla i parfém s touto vůní :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hrozně jemné vlasy už od přírody a nevšimla jsem si, že by byly jemnější.

      Vymazat
  2. Tento konkrétne nepoznám, ale všeobecne mám šampón Garnier Ultra Doux veľmi rada, či už ten na objem vlasov alebo na farbené vlasy alebo medový, všetky sú super, vlasy nezaťažia, krásne voňajú, dobre penia čo viac si želať.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento byl můj první z řady Ultra Doux. Časem bych jich chtěla zkusit více :-)

      Vymazat
  3. Amazing post again <3
    Dear can you click in link in my last post? It is really important for me <3 http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Levandule nesnáším, takže ten šampon bych nevydržela používat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska jsem se po něm koukala v DM. Já třeba šampony od Garnieru nemůžu používat pořád, protože po několika použítí mám vlasy jako slámu a prostě takové hnusné.

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používala skoro pořád, střídala jsem ho minimálně s jinými šampony. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)