Nail polish tag! :)

by - 6:52

Tento tag jsem chtěla dělat už minulý měsíc, ale nějak jsem se k tomu nedostala. Proto s ním přicházím nyní :) Hledala jsem nějaké jiné verze tohoto tagu než jsem dělala na starém blogu a podařilo se mi. Takže jdeme na to :)

1) Kolik laků vlastníš?
Já nemám úplně velkou sbírku, jako některé blogerky a youtuberky, protože tolik laků mít nechci. Aktuálně jich mám přesně 30 (i s topcoatem a basecoatem) a stačí mi to. :)

2) Jaká je tvá oblíbená značka laků, jakou značku kupuješ?
Nemám jenom jednu oblíbenou značku. Moc ráda si kupuju Rimmel a Avon, protože mi tyto laky dobře drží, ale není to tak, že bych nekupovala jiné značky. Spíš než podle značky vybírám podle odstínů :)

3) Jaký je tvůj nejoblíbenější lak? Jaký nosíš nejvíce?
Vybrala jsem 4 úplně nejoblíbenější laky a to- Dermacol One coat v odstínu 112, Maybelline Colorrama v odstínu 288, Rimmel 306 Velvet Rose a Avon v odstínu Sea Breeze. Mé oblíbené jsou hlavně kvůli nádherným odstínům :)

4) Jaký druh máš nejraději?
Moc ráda mám klasické krémové laky a pískové laky, ale občas dostanu chuť i na hodně třpytivé :)

5) Jaký druh obvykle nevyhledáváš?
Asi to budou metalické laky, moc se mi jejich efekt na nehtech nelíbí.. Co se týče odstínů, tak to se mi vůbec nelíbí žlutá, oranžová a neonky.

6) Který lak je tvůj nejnovější?
Nejnovější mám 2 a to laky od Essence z aktuální limitované edice Like an unforgettable kiss. Fialový má odstín 03 You let my heart skip a beat a mint je v odstínu 02 Always on my mint.

7) Jak skladuješ své laky?
Kdysi jsem skladování laků pořád měnila, ale teď mám stejný systém už přes půlrok. Laky mám uložené v proutěném košíku, který je rozdělený na 3 části. Ta největší vlevo patří odlakovači, pilníkům, top a base coatům atd. Ta přední menší část je věnovaná mým používanějším lakům a v zadní jsou ty méně používané + čistící roztok. Tento košíček mám schovaný ve svém stole.

8) Jaké laky si plánuješ koupit?
Nemám žádné konkrétní vyhlídnuté laky, ale moc ráda bych někdy vyzkoušela nějaký od OPI a od Sally Hansen.

9) Kupuješ si rozdílné odstíny nebo spíše podobné?
Nemám to nijak určené. Prostě když se mi nějaký lak líbí, tak si ho koupím. :)

10) Mění se odstíny laků, které nosíš, s ročním obdobím anebo spíše s příležitostmi?
Asi ani s jedním. Vždy nalakuju ten lak, na který mám chuť a je jedno jaký je to odstín.

11) Ladíš laky s oblečením nebo makeupem?
Jo, ale jenom na nějaké plesy nebo jiné události.

12) Používáš laky denně nebo jen na speciální příležitosti?
Nehty mám nalakované pořád. Ani nevím, kdy naposled jsem měla laky odlakované déle než pár minut. Mé odlakované nehty se mi hrozně nelíbí, takže je nechci nosit.

13) Jaký lak používáš nejméně?
To budou asi praskací laky. Jak jsem byla v pubertě, tak jsem je nosila hodně, ale nyní se mi to už moc nelíbí. A pak žluté a oranžové laky, které jsem zmiňovala už výše.

14) Kolik nejvíc si utratila za lak?
Já nevlastním žádné drahé laky a kupuju je jedině v akcích a slevách. Takže to bude maximálně kolem 70,-.

15) Které obaly laků se ti nejvíce libí?
Obaly od Fantasy Nails, od Avonu a od Gabrielly Salvete.

To by k dnešnímu tagu bylo vše :) Zítra se tu nejspíš objeví článek navíc a bude to recenze na šampon. Bohužel jsem recenzi nestihla dříve sepsat :)

Líbí se vám tento tag? Kolik laků ve sbírce máte vy? Máte nějakou oblíbenou značku laků? Jaký je váš vysněný lak na nehty?

You May Also Like

11 komentářů

  1. Nedávno jsem počítala a mám jich už přes stovku, ehm... :-D Jinak si plánuji konečně pořídit nějaké krasavce od OPI :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes 100?! Tak to bych asi v životě nespotřebovala. Já si dala limit a to, že se i musí vejít do mého košíku, takže bych si mohla pořídit maximálně další 5, ale pak už ne :)

      Vymazat
  2. Super článek, laky také vybírám podle odstínu, ne podle značky:D a ten od Essence Always on my mint je nádherný!

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je! Na nehtech vypadá fakt božsky, akorát vůbec nedrží :(

      Vymazat
  3. Laků mám nějak přes 30 a klidně bych kupovala další a další :D chtěla bych si jednou koupit nějaký taky od Sally Hansen a OPI, nebo mě ještě láká Barry M... Je toho hodně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já laky často třídím a většinou je dávám ségře a tak. Opravdu jich nechci moc :)

      Vymazat
  4. Taky mám okolo 30 laku a nemám šanci to spotřebovat, asi budu začít muset víc lakovat :D jinak máš moc pěknou sbírku, hlavně ty barvy jsou boží ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já lakuju pořád, však víš, že bez laku na nehty nechodím :) Díky ;)

      Vymazat
  5. Od Essence mám jen 2 laky a od Miss sporty jsem měla několik, ale vždy mi hrozně rychle vyschly.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento tag chci taky napsat, ale ještě nepřišel ten správný čas :D Já mám něco přes 40 laků. Moc bych chtěla zkusit laky od Essie a Opi :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až ten tag napíšeš, tak mi dej vědět. Ráda si ho přečtu :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)