Limitovaná edice Like an unforgettable kiss od Essence, 1. část :)

by - 6:43

Nikde jsem se nezmiňovala, ale podařilo se mi vyhrát u Klárky na blogu celou limitovanou edici od Essence a rozhodla jsem se, že udělám na celou limitovanou edici recenzi. Mám ji doma zatím krátce, ale protože je to limitka, tak s článkem musím pospíšit, abyste měli šanci produkty ještě zakoupit. Proto to berte spíše jako první dojmy, než jako definitivní recenzi. 
Produktů jsem vyhrála 14 a to se mi na 1 článek zdálo moc, proto ho dám na 2 části. Dnes koukneme na pár produktů a hned v dalším článku se podíváme na zbytek. :)
Parfém
Složky vůně:
 hlava- růžový grep, mango a nektarinka
srdce- konvalinka a maliny 
základ- santalové dřevo, pižmo a vanilka

Ve vůni necítím nic konkrétního, ale je to příjemná nasládlá ovocno-květinová vůně. Musím se přiznat, že se mi opravdu líbí a od prvního použití ji nosím hodně často. Vůně nevydrží úplně dlouho (přece jenom je od Essence), ale to mi nevadí. Těch pár hodin, co vydrží je opravdu výrazná a sama ji ze sebe cítím, poté je třeba se přestříkat. Jako nevýhodu vidím malé balení (10 ml) a vyšší cenu (90,-) a také to, že se parfém hodně rychle spotřebovává.. Každopádně je mi vůně příjemná a opravdu ji používám ráda. 

Balzám na rty
Balzám je v tubičce, což mi vyhovuje a díky tomu jsem schopná ho nanést i bez zrcátka. Je ho jen jedna verze a to 01 keep calm and kiss me. Balzámek nemá žádnou barvu, ale rtům dodá krásný lesk s drobnými třpytkami. To sice moc nemusím, ale u tohoto produktu se mi to líbí, protože to není mega výrazné. Vůně tohoto balzámu je skvělá a také má dobrou sladkou chuť :) Moc jsem nepochopila, proč se tento produkt nazývá jako balzám, protože je to pro mě obyčejný lesk. Na rtech nijak zvlášť nelepí, ale nemůžu říct, že by skvěle nehydratoval.
Balzám má 13ml a stojí 60,-.

Oční stíny
Oční stíny jsou ve 3 odstínech. 01 Always on my mint (zelený mint), 02 Love is in the air (modrý) a 03 #cloud number nine (fialový). Ze stínů jsem si nechala pouze 01 a 02 a 03 daruju vám v giveaway, kterou vyhlásím zítra :) Takže vám můžu říct nějaké informace jen o tom mint, protože jsem ty ostatní vůbec nezkoušela.
Pigmentace tohoto stínu je taková průměrná, ale mrzí mě, že na ruce i na víčku není mint, ale obyčejně bílý. Vůbec nejde poznat, že má na očích zrovna tento stín a ne nějakou bílou. Když tohle pominu, tak stín není špatný. Je trochu prášivější, ale dá se s ním i tak pracovat. Obsahuje drobný shimmer a krásně odráží světlo. Co se týče výdrže, tak s bází vydrží tak 8 hodin na svém místě, ale odstín už není tak intenzivní jako ihned po nanesení. Toto je u mě obvyklá výdrž, takže mu v této oblasti  nemůžu nic vytknout. Obaly těchto stínů nejsou moc bytelné, ale jsou ze stejného materiálu jako oční stíny ze stálé nabídky od Essence.
Stín má 2,5 g a jeho cena je 55,-.

Štětec na tvářenku
Tento štětec se mi z celé limitky líbil asi nejvíce. Asi víte, že tvářenky nepoužívám, proto jsem se rozhodla ho vyzkoušet na pudr a je skvělý! Štětiny má krásně jemné, vůbec na tváři nepíchá a nevypadl mi z něj ani jeden chlup. Hustota štětin je podle mě taky hodně dobrá na to, že je z drogerie. Štětec má krásný detail na chloupcích a to srdíčko, které je vytvořené z jinak barevných štětin. Štětec má trochu kratší rukojeť než jsem zvyklá, takže by mohl být vhodný i na cestování.
Tento štětec má dokonce i odstín 01 Dear valentine, což je opravdu sladké! :) Tento štětec stojí 85,- a podle mě je to nejlepší kousek z celé limitované edice. Pokud nemáte z této limitky, tak aspoň utíkejte pro tento štětec, protože je super. :)

Zítra se těšte na druhou část této limitované edice, kde vám ukažu laky na nehty, tvářenky a rtěnky :) A taky bude součástí zítřejšího článku giveaway, takže se nezapomeňte zúčastnit!
Jak se vám tato limitka líbí? Máte nějaký produkt? A jak jste spokojení? :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Tak tomuto sa vraví skvelá výhra ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda vyhrát celou kolekci, to ti závidím (ale v dobrém) :) Se všude opakuju, ale mně se líbí ten štětec :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle limitka má na mě, až moc sladké barvy, ale i tak - gratuluju, přecejen vyhrát celou limitku se jen tak často nepodaří.. Neříkám, že bych to nebrala :D Ale ten štětec vypadá fakt zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se líbí mpc, ale přiznám se, že sama bych si asi nic z ní nekoupila, protože mám trochu nakupovací stopku a šetřím :-)

      Vymazat
  4. Musel být boží pocit obdržet celou kolekci a mít ji doma :D štětec mi taky přijde nejpovedenější a tvářenky ani nemluvím, hrůza :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super, ale nemám ji celou. 4 produkty jsem dala ségře a 3 mám pro čtenářr do soutěže. Takže mi vlastně zbyla půlka výrobků z limitky :-)

      Vymazat
  5. Ty se mas ze jsi vyhrála celou limitku ;) gratuluji!! Jinak zaujaly me akorát stíny ale nechtěla jsem si je kupovat :) potom byla ještě hezká tvarenka ale nebyla vůbec pigmentovaná oproti mé od essence silky touch :) štětec jsem dostala k narozeninám a na tvarenku úžasný ;) hezka recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pokud máš zájem o stíny, tak se zúčastni soutěže. Hraje se o modré, fialové a pak o jeden lak z této limitky. :-)

      Vymazat
  6. Nejvíce se mi líbí asi ten štětec, stíny bych asi moc nevyužila.. Laky taky nevypadají špatně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)