Spotřebované produkty ÚNOR 2015 :)

by - 6:30

Má spotřeba za minulý měsíc byla dost malá a tento měsíc na tom není lépe. Nevím, čím to je :( Celkově mám 11 produktů a jen 1 z nich je cestovní balení. Doufám, že příští měsíc bude spotřeba větší! :)

Vlasy
Garnier zjemňující šampon Ultra Doux (recenze)- šampon jsem si zamilovala hlavně kvůli vůně. Je totiž naprosto dokonalá, jen je škoda, že nejde po umytí z vlasů cítit moc dlouho. Bohužel mi neprodlouží dobu mezi jednotlivými mytími, ale to poslední dobou nedokáže žádný šampon. Určitě bych se nebránila dalšímu balení :) Má 250 ml a jeho cena je kolem 60,-.

Marion tónovací šampon- toto bylo asi mé 5. balení tohoto šamponu. Měla jsem ho v odstínu 63 čokoládová hnědá. Chtěla jsem na něj psát recenzi, ale šampon mi moc dobře nechytl, takže by nešel na fotkách ani vidět rozdíl. Já sama jsem rozdíl zpozorovala, ale jinak nikdo v mém okolí. Příště bych sáhla spíše po jiném odstínu, když tento nešel moc poznat. Měl 40 ml a stál 23,-.

Odličování, čištění a péče o pleť
Avon Osvěžující pleťová voda bez alkoholu (recenze)- pleťová voda byla skvělá. Moc příjemně voněla, jako dětský bublifuk. Pleť vůbec nevysušovala a byla hrozně příjemná :) Dalšímu balení bych se nebránila, ale mám pocit, že už se asi nedá koupit, protože jsem ji posledních pár katalogů vůbec neviděla v nabídce. Měla 200 ml a stála kolem 70,-.

Ellie Hydratační pleťová maska- masky jsem měla jen jeden pytlík, což je půlka balení. Kupovala jsem si ji na půl se svou kamarádkou Zdeňkou (odkaz na její blog- klik). Maska měla moc příjemnou parfemaci a její konzistence trochu hutnější krémová s drobnými hrudkami. Díky konzistenci jsem jí musela dát více než bych dávala ostatních masek, takže mi pytlík vyšel na 1 použití. Měla se nechat působit 10-15 minut a pak smýt. Během posledních 3 minut mě začala pálit v okolí nosu, ale tam mám kůži citlivější a je více podrážděná. Jinak mě vůbec nepálila a pleť po ní byla krásně hebká. Nevím kolik ml měl jeden pytlík, ale oba stály asi 20,-.

Tělo, ruce, nohy
Luna tělové mléko s kakaovým máslem a betakarotenem- mléko jsem dostala, ale hrozně mi nevyhovovala vůně, takže jsem ho používala jako tělové mléko do sprchy. Při tomto použití pokožku moc nehydratovalo, ale já ho chtěla hlavně spotřebovat. Už bych ho znova nechtěla :) Mléko mělo 400ml, ale netuším, jaká byla jeho cena.

Avon vyživující peeling na ruce a nohy s bambuckým máslem (recenze)- peeling jsem používala na ruce i nohy a byl skvělý. Zrníčka měl trochu hrubší, což mi na nohy vyhovovalo. Velmi jsem si oblíbila i vůni, protože voní velmi příjemně. Peeling můžu jedině doporučit. V balení je 75ml a stojí 50,- až 100,-.

Mandlový olej (recenze)-  měla jsem ho doma už dlouho a moc ho nepoužívala, jenže se blížil čas jeho expirace a musela jsem ho nějak spotřebovat. Používala jsem ho po holení na zklidnění pokožky nohou, akorát jsem ho tak spotřebovala asi po 5 použitích. Olej byl skvělý, ale zatím si ho znova objednávat nebudu. Měl 13ml, stál 25,- a kupovala jsem ho na fleru- klik.

Dekorativní kosmetika
L´oreal Glam Shine lesk na rty- lesk jsem dostala jako dárek a byl v odstínu 703 Tart Lollipop. Lesk byl moc příjemný a na rtech vypadal moc hezky. Už jsem ho měla delší dobu a asi se zkazil, protože trochu začal smrdět a na rtech hrozně štípe. Raději ho vyhodím :) Měl 6ml a jeho cenu nevím.

Ostatní a vzorečky
Gillette pěna na holení apricot- pěny od Gillette mám ráda snad všechny, ale tato z nich voní nejlépe. Pokožku nevysušovala a holení s ní šlo jako po másle :) Měla 200ml a stála asi 90,-. Už mám doma další balení, akorát v jiné vůni. :)

Adidas Antiperspirant Cool&Care- Až teď jsem zjistila, že jsem zapomněla napsat recenzi na tento antiperspirant. Byl naprosto skvělý! Nedráždí pokožku v podpaží, nedělá cucky, nezanechává fleky na oblečení, brání proti pocení a božsky voní! Určitě budu potřebovat další balení!! :) Měl 150ml a stál asi 70,-.

Elmex ústní voda pro citlivé zuby- toto bylo mé několikáté balení a v používání nehodlám jen tak přestat. Má velmi příjemnou chuť a nevypálí mi všechny chuťové pohárky, takže ji používám opravdu ráda. Měla 400ml a stála asi 110,-.

Co jste za tento měsíc spotřebovali vy? Také máte tak nízkou spotřebu jako já? Máte s nějakým produktem zkušenost? :)

You May Also Like

11 komentářů

  1. Glam Shine je môj obľúbený lesk, aj keď sa mi lepili z neho vlasy na pery, ale to je asi efekt každého lesku.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  2. Spotřebovala jsi toho dost :) Já budu mít článek zítra, dneska to nafotím, tak jsem zvědavá na konečné číslo, vždycky si to naházím do papírové tašky a teprve při focení zjistím počet :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, akorát obaly házím do krabice :)

      Vymazat
  3. Já mám ještě nižší spotřebu než ty :D Za tento měsíc jsem nevypotřebovala asi nic :D Ale nic si z toho nedělej, únor je krátký měsíc :D :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je je to krátký měsíc, aspoň na něco se musím vymluvit :D

      Vymazat
  4. Já toho mám taky maličko tento měsíc :D Ten peeling musel krásně vonět! Žádný jsem nikdy na ruce nebo nohy neměla, ale do tohohle bych šla jenom kvůli vůni :) Maska mi taky vyhovovala, ty hrudečky v ní byly zajímavé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že příští měsíc bude mnohem větší spotřeba! :) Význam těch hrudek v masce jsem vůbec nepochopila.

      Vymazat
  5. Já snad nemám od posledního spotřebována v mé spotřebovaci tastičce nic :D tu pěnu od Gillete s vůní meruňky budu muset zkusit, já skoro vždy mám vůní Aloe vera ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale mamka někde na netu uviděla meruňku, tak ji pro změnu koupila :)

      Vymazat
  6. Já šampony ultra doux zatím nemám moc prozkoušené, ale je fakt, že voní nádherně. Kosmetika z fleru mě vždycky tak moc láká, ale jelikož nemám účet tak je mi to houby platné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)