Brandnoozbox za leden 2015 :)

by - 6:30

Dnes měla být původně recenze na meruňkový pleťový peeling od Oriflame, ale vzpomněla jsem si, že jsem Vám neukázala ještě první letošní boxík s jídlem. V boxu bylo tentokrát méně produktů než většinou bývá, ale za to jsou pro mě téměř všechny použitelné. :)


První produkt v balíčku je zelený čaj v příchuti Lemon Macron od Liptonu. Zelené čaje mám moc ráda a pij je téměř denně, takže mi tento čajík udělal radost. Ještě jsem ho nezkoušela, ale myslím si, že bude dobrý jako všechny zelené čaje od Liptonu :) V balení je 28g a stojí 50,-.

Obrovskou radost mi udělal džus od Jumex! Já vím, že hodně lidem se nelíbí, že se Jumex v boxech opakuje, ale já jsem za to opravdu ráda. Džusy od Jumex jsou fakt výborné a nechce se mi za ně dávat tolik peněz, takže ocením, když se objeví v boxu. Navíc se nedají sehnat všude, zatím jsem je viděla jen v Tescu a jinak asi na internetu. Tato láhev má 1l a je v příchuti manga, což určitě ráda ochutnám. Toto litrové balení stojí 60,-.

Další produkt je Racio Knäckerbrot, což jsou křehké plátky, které můžete jíst třeba se šunkou a sýrem nebo nějakou dobrou pomazánkou. Tyto mají příchuť česneku, ale to mi vůbec nevadí, protože mám česnekové věci ráda :) Balení má 250g a stojí 36,-.

Jediný produkt, který tak úplně nevyužijeme je sojová omáčka od Kikkoman. Mamka je při vaření nepoužívá, takže poputuje někomu dál.  V lahvičce je 150ml a stojí 110,-. K této sojovce byla v boxu i mini kuchařka s recepty, obsahující omáčky značky Kikkoman.
Mini kuchařka:

Ze slaného se v boxu objevily Tuty krekry v příchuti tomato a oliva. Olivy nemám ráda, tak doufám, že v krekrech cítit nepůjdou. Mají 85g a stojí 18,-.

Velmi zvědavá jsem na Alpro kokosový nápoj. Hrozně mě láká ho vyzkoušet už od té doby, co nám balíček přišel, ale pořád ho nějak šetřím na později. Každopádně netuším, co mám od tohoto produktu čekat, takže jsem zvědavá :) Tato velikost balení je normálně neprodejná, v prodeji je litrové balení za 70,-.

Posledním produktem lednového boxu je strouhaný křen od Efka. Křen mám také ráda, ale zatím jsem ho neměla čas vyzkoušet. Rodiče už ho ochutnali a prý je výborný, ale docela silný, takže se těším až ho také ochutnám :) Balení má 165ml a jeho cena je 40,-. 

Jak se vám líbí obsah boxu? Je něco, co už jste ochutnali? Vadí vám, že se v boxu opakuje Jumex nebo z toho máte radost jako já? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Tak tenhle box mě moc nezaujal :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten řaj od Liptonu je naprosto výborný, teda krásně voní a popíjím ho teď pořád :D dej pak vědět, jak chutnalo to kokosové mléko, škoda, že za něho chtějí takovou pálku :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že dám vědět :) Já bych si ho normálně za tu cenu asi nekoupila..

      Vymazat
  3. Musim, rict, ze jsem take osobne z lednoveho boxu zkamana, ale je to tim, ze mam jine priority. Takze jsem pulku produktu predala mamce. Za me vedl dzus a knackenbrot

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To měm mrzí :(. Třeba ti příští boxík sedne lépe :)

      Vymazat
  4. To kokosové mléko bych si dala :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je tento box super, všechno bych zkusila hlavně výrobek od Alpro :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to Alpro už se taky těším a jsem zvědavá jak to bude chutnat!

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)