5 mono očních stínů různých značek :)

by - 6:30

Fotky na tento článek mám připravené už hodně dlouho, ale pořád jsem se nějak nemohla dostat k sepsání článku, takže se stalo, že už všechny stíny neseženete ve stálé nabídce, ale spíš ve výprodeji. I tak jsem se o nich chtěla zmínit, protože jsem si je moc oblíbila :)
Maybelline COLORAMA
Tyto stíny ž nejsou ve stálé nabídce, ale možná je seženete ještě v nějakém výprodejovém košíčku v drogerii. Ke mě se dostaly 2 odstíny- zlatá 202 a šampaňská 501. Zlatá nepatří mezi odstíny, které nosím úplně často, ale šampaňská je jeden  mých nejpoužívanějších stínů. Shrnu oba dohromady, protože jsou vlastnostmi úplně stejné. :) Jejich pigmentace je skvělá, při nanášení štětcem trochu práší, ale já jsem zvyklá stíny nanášet prsty a s prášením nemám žádný problém. Mají máslovitou konzistenci. Oba mají krásné odstíny, které krásně odráží světlo. Raději mám odstín 501, protože přes celé víčko vypadá perfektně a myslím, že by byl vhodný i místo rozjasňovače nebo do vnitřního koutku :) Stíny jsem nezkoušela používat bez báze, protože mám mastnější víčka, ale s bází vydrží takových 8 hodin na svém místě, pak se začnou slívat do záhybu. Jejich obal je kvalitní a jen tak by se rozbít neměl a součástí balení je houbičkový aplikátor. Celkově jsem s nimi spokojená a pokud na ně v drogerii narazíte, určitě si je kupte :)
Množství stínů jsem nikde na obale nenašla, takže vám ho nemůžu říct. Zlatý stín jsem dostala dárkem od kamarádky, šampaňský jsem si kupovala ve výprodeji 15,-.
Odstín 202:
Odstín 501:

Maybelline
Obal tohoto stínu se mi tak kvalitní nezdá a bojím se, že se mi brzo odlomí víčko. Stín mám v odstínu 38 Silver Oyster, což je krásná lesklá kovová šedá. Takový odstín také nepoužívám na běžné nošení, ale i tak se mi moc líbí. Neobsahuje žádné třpytky, ale nádherně se leskne. Je moc pěkně pigmentovaný, ale při nanášení štětcem docela práší. Jeho konzistence je máslovitá. Výdrž tohoto stínu jsem zkoušela jen s bází a to mi vydrží v krásném stavu tak 8 hodin, poté se začne slévat do záhybu. Stín se mi líbí, ale nemám potřebu se v drogerii koukat po dalším odstínu :)
Na obale taktéž není napsané množství, ale jeho cena je do 100,-

Alverde
Tento stín používám snad při každém líčení, protože se mi hrozně líbí v záhybu oka. Je v odstínu 50 Satin Taupe a je to matná šedo-hnědá studená barva. Při nanášení štětcem trošku práší, ale dá se to přežít. Jak už jsem zmiňovala, používám ho do záhybu oka, protože vytvoří krásný přirozený efekt a pokud mám chuť na něco výraznějšího, jednoduše přes něj dám nějaký tmavší stín. Jeho konzistence je klasická pudrová a moc pěkně voní. Výdrž v záhybu je také kolem 8 hodin, pak se začne slévat. Už jsem se dopracovala skoro na jeho dno, tak doufám, že se ještě pořád prodává. Mám ho doma už hrozně dlouho :)
Taktéž mi není známo množství stínu a cenu si už bohužel nepamatuju :/

Gabriella Salvete
Obal tohoto stínu se mi moc líbí, je vyrobený z pevného plastu a jen tak by se nerozbil. Mám ho v odstínu 02, což je tmavě hnědá s hezkým leskem. Jeho pigmentace je hodně dobrá, ale při nanášení (štětcem i prsty) hodně práší, takže od něj mám pak všechno :D Používám ho na vnější polovinu víčka, aby mi líčení ztmavil a vypadá moc pěkně. Jeho výdrž s bází je také kolem 8 hodin a pak se začne slévat. Odstín se mi líbí, ale trochu mě na něm štve ta prášivost.. 
Má 2g a stojí kolem 70,-.

Pigmentace všech stínů:

Máte s nějakým stínem zkušenost? Který se vám nejvíce líbí? Jaký stín nebo paletka je váš úplně nejoblíbenější? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Neznám ani jeden, ani jeden se mi nelíbí a k čemu mi je, že už si je ani koupit nemůžu?! Vážně na hovno článek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten stříbrný Maybelline v prodeji je (v nabídce mají hodně odstínů), ten Alverde stín by také měli pořád prodávat, protože ho mají na stránkách Dm v nabídce a stín od Gabriella Salvete je v prodeji na 100%. Stačilo se jen kouknout na net, to není tak těžké, ne? :)

      Vymazat
    2. Tady je nějaký Anonym chytrý zase :D

      Vymazat
    3. Asi tak, hlavně, že je to anonym :D

      Vymazat
    4. Anonyme, pokud se ti stíny stejně nelíbí, tak je snad úplně jedno, že je už nemůžeš koupit, ne? :-D
      Jinak já mám jeden od Coloramy a je celkem fajn, mám ho ráda :)

      Vymazat
    5. Taky mi stíny od Coloramy vyhovují :)

      Vymazat
  2. Strašně se mi líbí ten stín od Gabrielly Salvete, ale mám hodně stínů jemu podobných (jedny jsou krémové, další tekuté, pak tužka na oči a práškový asi žádný), takže by mi přišlo zbytečné si ho kupovat - to balení je ták krásné! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě původně úplně nezaujal, ale nakonec jsem si ho oblíbila :)

      Vymazat
  3. Taky jsem moc spokojená s těmi mono očními stíny v tom starém obalu od Coloramy, nikdy mě nijak nezaujaly a je to docela škoda, protože ta kvalita je fakt supr ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak. Zněnily se jim jen obaly a odstíny zůstaly nebo kompletně vše?

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)