Spotřebované produkty BŘEZEN 2015 :)

by - 7:13

Opět tu máme konec měsíce (taky vám tento rok tak rychle utíká?!) a proto přicházím se spotřebovanými produkty! Tentokrát mám 28 kusů, z toho je 11 vzorků. 
Vlasy
Balea šampon pro objem vlasů s výtažky třešní a jasmínu (recenze)- tento šampon má příjemnou, sladkou květinovou vůni. Ta se ve vlasech vůbec neudrží.. Pění velmi dobře a je k němu třeba použít kondicionér. Neobsahuje silikony, ale bohužel to pro mě byl úplně obyčejný šampon. Vlasy více nezmastil, ale ani mi neprodloužil dobu mezi mytími. Měl 300 ml a stál asi 30,-. 

Alverde baby mycí emulze a šampon- tento produkt jsem si koupila, protože jsou prý dětské šampony na vlasy dobré a že je lépe umyjí. Používala jsem ho na mytí vlasů a vůbec nebyl špatný :) Vůně je taková zvláštní, ale dá se přežít. Na vlasech mi nechtěl pěnit, takže jsem ho musela dávat hodně a vyšel mi jen na 3 použití. :/ Bylo k němu třeba použít kondicionér a vlasy nezatěžoval. Měl 50 ml a koupila jsem ho ve výprodeji za 18,-. V Dm jeho plné balení stojí kolem 60,- a možná si ho koupím, anebo zkusím jiný dětský šampon :)

Schauma balzám regenerace a péče (recenze)- balzám moc pěkně voněl po kokosu a měl hutnou konzistenci. Na vlasy se aplikoval hodně dobře, ty po něm pak byly krásně hebké a vůbec je nezatěžoval. Vůně kondicionéru se ve vlasech udržela nějakou tu hodinku. Měl 200ml a stál mě asi 30,- ve výprodeji. Měla jsem ho moc ráda a dalšímu balení bych se nebránila :)

Odličování, čištění a péče o pleť
Garnier kompletní čistící krém (recenze)- jsem na sebe fakt pyšná, že jsem tuhle katastrofu spotřebovala! Ze začátku jsem ho používala normálně na pleť, ale tu mi vždy tak příšerně vysušil a podráždil, že jsem ho takto musela přestat používat. Nevěděla jsem, jak bych ho mohla co nejrychleji spotřebovat a pak mě napadlo ho používat na holení místo klasického gelu nebo pěny. Řeknu vám, že i na tohle byl katastrofální! Pokožka po něm byla hrozně vysušená, červená a podrážděná. I tak jsem ho na to spotřebovala, ale už jej nechci v životě vidět. Měl 200ml a stojí kolem 100,-. Za mě to je největší kosmetický propadák, jaký se ke mě dostal.

Tělo, ruce, nohy
Avon tělové mléko Bali Botanica (recenze)- tohle byl můj miláček! Nenazývala bych ho mlékem, ale spíše máslem. Vůně byla květinová a byla mi neskutečně příjemná. :) Toto máslíčko nádherně hydratovalo a provonělo mi pokožku. Hrozně mě mrzí, že mi došlo a budu si ho muset pořídit znovu. V Avonu ho mají ve více vůních, takže je určitě na výběr :) Měl 200ml a stál 150,-. Dá se sehnat i akci třeba za 100,-, což není tak špatné :)

Avon vyživující tělové mléko s kořením, pomerančem a zázvorem- mléko moc pěkně voní, ale necítím v ní ani jednu ze zmíněných složek. Konzistence je řidší a mléko nehydratuje úplně moc. Pro normální pokožku to bude stačit, ale sušší pokožka by asi byla málo hydratovaná. Díky lehké konzistenci se vstřebává velmi rychle a pokožka po něm není ulepená. Tyto mléka mám v Avonu ráda a to hlavně kvůli krásným vůním, kterých mají v katalogu několik :) Určitě se pořídím další, už nějaké mám i v zásobě. Mělo 200ml a stálo asi 70,-.

Possibility sprchový gel, pěna do koupele a šampon v 1 (recenze)- konzistence je trochu tekutější, ale při používání to nevadí. Vůně je naprosto božská, měla jsem variantu Blueberry Pancakes a byla fakt boží! Zkoušela jsem ho parkrát jako šampon a nebyl špatný, ale používala jsem ho hlavně jako sprchový gel. Pokožku mi nevysušoval a moc jsem si ho užívala, hlavně kvůli vůni. Měl 525ml a stál 70,-. Byl fakt skvělý :)

Avon dámský gel pro intimní hygienu s vůní jabloňového květu- koupila jsem si jen proto, abych zjistila, jestli je nějaký rozdíl mezi tím s vůní a bez parfemace od Avonu. Vůně nešla téměř cítit, ale měl jinou konzistenci než jsem zvyklá. Už bych si ho znova nekoupila, protože nebyl tak jemný jako ta verze bez parfemace. Měl 300ml a stál kolem 70,-.

 Dermacol exkluzivní krém na ruce a nehty (recenze)- voní nádherně po skořici a pomerančích a má krémovou konzistenci. Ruce hydratuje, ale pro úplně vysušenou pokožku by to nebylo vhodné. :) Vstřebávání je velmi rychlé a nezanechává mastný film. Měla jsem ho moc ráda, ale zatím si ho kupovat nebudu. Měl 100ml a stál asi 70,-.

Dekorativní kosmetika
Avon řasenka SuperShock Max (recenze)- řasenka mi moc vyhovuje! Má ideální kartáček, s hodně štetinkami blízko sebe. Řasy mi prodlouží, zahustí, neslepuje a neopadává. První 2 týdny používání je mokřejší a má tendenci slepovat, ale pak už funguje bez problému :) Určitě si koupím další balení. Měla 10ml a stála kolem 70,-.

NYC fixační pudr (recenze)- pudr jsem měla v odstínu 701A Translucent. Pudr se mi ke konci používání rozbil, tak jako skoro všem, co ho měli. A to jsem ho měla jen položený v šuplíku.. Matoval dobře, ale dalo se to s ním i přehnat a pleť pak vypadá hodně nepřirozeně. Matný efekt pár hodin vydržel. Je super, že pleť nevysušoval. Klidně bych si ho koupila znova, ale zatím to v plánu nemám, protože mám teď jiné pudry. Měl 9,4 a stál kolem 80,-.

Laky na nehty a péče o nehty
Miss Sporty base and top coat (recenze)- používala jsem ho jako base coat a vyhovoval mi. Jediné, co mi na něm trochu vadilo bylo to, že na něj bylo třeba dát větší množství laku. Ze začátku jsem si myslela, že si ho pořídím hned znova, ale zatím to v plánu nemám. Teď používám podlak od Makeup Revolution, takže zatím žádný další nepotřebuju. Skoro celý jsem ho spotřebovala, až na poslední pětinu, která ztuhla a už se s ní nedá pracovat. Lak měl 8ml a jeho plná cena je 50,-

uma odlakovací pero- úplně jsem na něj zapomněla napsat recenzi a zjistila jsem to až když jsem ho měla už opoužívané a špinavé, takže jsem se rozhodla ji nepsat. Každopádně to byl fajn pomocník, ale trochu mě štvalo, že samotný hrot byl hned špinavý a nešel nijak vyčistit.. Pak totiž při používání trochu zanechával barevné stopy po předchozím laků, který jsem s ním odlakovávala. Taky mi přijde škoda, že v balení je jen jediný hrot. Bohužel vám nejsem schopná říct jeho cenu, protože jsem ho dostala od kamarádky a navíc v mém městě není Uma, takže se ani nemůžu podívat. :)

Ostatní a vzorečky
Dove Maximum protection original clean (recenze)- zkoušela jsem ho používat na den, ale na to mi vůbec nevyhovoval. Vstřebával se déle a když jsem se chtěla oblíknout, tak mi skoro vždycky zašpinil tričko (světlé i tmavé). Proto jsem jo používala na noc, ale nezdá se mi, že by bojoval proti potu nějak moc, prostě průměr. Antiperspirant jsem měla položený ve skříni na poličce a vždycky mi z něj něco vyteklo, jako by se roztopil.. Doteď nechápu, co to mělo být.. Jeho vůně byla příjemná a po nanesení šla cítit. Měl 45ml a jeho plná cena je kolem 150,-. Já bych si ho znova nepořídila. :)

Bath & Body Works antibakteriální gel na ruce Paris- můj přítel mi ho dovezl z Ameriky (spolu s dalšími 2 baleními) a ihned jsem si ho zamilovala. Tento měl růžovou barvu a obsahoval duhové třpytečky!! Už na pohled vypadal skvěle a jeho vůně byla také moc příjemná. Vůbec netuším, jestli je ve stálé nabídce nebo to byla jen nějaká limitovaná vůně, ale pokud ho někde uvidíte, tak si ho kupte, protože ty třpytky v něm byly prostě boží :) U nás se tyto gely sehnat normálně nedají, ale našla jsem jich pár na vinted, kde je nějaké slečny/paní prodávají anebo zde, ale tady ty ceny mají docela přemrštěné. 

Balea sůl do koupele s vůní pomeranče- tato sůl měla oranžové krystalky, které vodu ve vaně oranžově i zbarvily. Její vůně byla moc příjemná a provoněla půlku baráku :D Nepoužívala jsem ji samostatně, ale vždy jsem si k ní dala i pěnu do koupele, protože mám ráda bublinky! :) Sůl se mi moc líbila a dívala jsem se na další vůně i v Dm a moc mě lákají. Některé vůně jsou dokonce cítit i přes obal, což je super, protože pak víte, jak vlastně voní! :) V nabídce mají asi 5 vůní a určitě se z nich dá vybrat. V pytlíčku je 80g a já sůl použila na 2 koupele. Jejich cena je kolem 20,- :)

Biosil Plus- toto bylo mé 3. balení a pořád ho používám dál. Vlasy už mi tak moc nepadají, ale i tak ho zobu. Pomáhá i na zlepšení kvality nehtů. Má zvláštní mentolovou vůni, která se dá přežít. Pokud máte problémy s nehty nebo vlasy, tak jej zkuste, protože 60 tabletek stojí kolem 60,-.

Vzorky:
FOR LIFE AND MADAGA- Gel s olivovým olejem, ochranný krém, tělová emulze SFINGOLIPIDS, intenzivní maska s minerály, čisticí pleťové mléko s minerály, vlasový šampon s minerály, pleťové tonikum s hamamelisem, denní hydroaktivní krém s žen-šenem, noční krém s žen-šenem a vitamíny => hromadná recenze zde
Vichy anti-dull skin hydrating care- vůně krému byla příjemná, konzistence mi nepřišla nijak výživná na to, že byl určený na suchou pleť. Dávala jsem ho větší množství, aby mi pleť hydratoval, takže mi vyšel na 2 použití. Pro suchou pleť by podle mě spíš nebyl. 
Vichy deep rehydrating pro active care- krém měl hodně lehkou a tekutou konzistenci a vstřebal se dřív, než jsem ho stihla rovnoměrně nanést. takže jsem měla tendenci ho na pleť dávat více. Jenomže to se pak začal drolit a loupat z pleti.. Když jsem ho dala málo, tak jsem měla pocit, že jsem na pleť nic nedala, ale ve větším množství dělal toto.. Moc mi nevyhovoval. 

Co jste spotřebovali vy? Máte s něčím zkušenost? Jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty do koupele? :)

You May Also Like

21 komentářů

  1. Tolik věcí! Některé výrobky znám, některé ne. Třeba ten pudr od NYC, ten mi teď také dochází, mám ho už opravdu maličko, ale zatím se nerozpadnul, tak uvidíme... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudru mi zbývalo taky jen maličko a pak se sám rozpadl :)

      Vymazat
  2. Dětský šampon od Alverde jsem taky zkoušela a celkem dobrá zkušenost :D Tu sůl do koupele od Baley bych chtěla vyzkoušet! Je tam jedna s granátovým jablkem - ta musí úžasně vonět! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tumám taky, ale ještě jsem ji nevyzkoušela :) Přes obal voní božsky! :)

      Vymazat
  3. Tak o tom dětském šamponu Alverde mám taky zrovna zmínku ve Spotřebováno. Bohužel se mi moc neosvědčil.:( Jinak jsem žádné Tvé produkty nezkoušela. Hezký den, Veronika. :)
    http://wheretigerslive.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvu Tě k nakouknutí k sobě a třeba i nějaké to počtení o kosmetice. ;)

      Vymazat
    2. Určitě se podívám, díky za pozvání :)

      Vymazat
  4. Páni, to je prázdných věcí :O :D dětské šampony mě vůbec nenapadly otestovat,ale myslím, že by to mohlo být vcelku zajímavé a možná budou šetrné k citlivé pokožce na hlavě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si při focení článku říkala, že je jich hodně :D Chtěla bych ještě nějaký dětský šampon zkusit, temto vůbec nebyl špatný :)

      Vymazat
  5. Ten Avon vyživujúce telové mlieko nehorázne pekne vonia tiež ho mám.... všetky produkty sú moc zaujímavé a krásny článok... :)
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch mlék od Avonu jsem už měla hodně a vždycky voněly naprsto božsky! :)

      Vymazat
  6. Ja som detský šampón z DM mala ale iný typ, taký ten modrý, ten takisto skoro nepenil, no vlasy po ňom som musela ešte takisto ošetriť maskou alebo kondicionérom. Možno vyskúšam tento druh detského, ktorý si mala :) No ten modrý by som moc neodporúčala.
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si žádného jiného v Dm nevšimla, měli jen tento a pak jiné značky. :)

      Vymazat
  7. Telové mlieko od Planet Spa som už mala, nie síce konkrétne toto, ale s vôňou čokolády. Krásne voňalo a bolo veľmi husté, tiež ako maslo. :) Väčšinu ostatných produktov poznám, zatiaľ som ich ešte nevyskúšala. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové mléko od Planet Spa budu potřebovat znovu :) Jakou jsi měla variantu? Doporuč mi nějakou variantu :)

      Vymazat
    2. https://www.avon.cz/vyrobek/305-345-434-12124/pece-o-telo/pece-o-telo/telova-mleka-a-kremy/jemny-telovy-krem-s-bambuckym-maslem-a-cokoladou/ toto je ono :) Malo veľmi prenikavú vôňu, takže ak nie si veľmi na čokoládu, radšej vyber iné. :)

      Vymazat
    3. Zrovna tohle mám doma v zásobě! Tak to už se těším, až ho vyzkouším :)

      Vymazat
  8. Teda spotřebovala si toho fakt dost. Já spotřebovala asi jen jednu věc a to micelárku od lorealu :D Stydím se!

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jednu věc se mi snad nikdy nepodařilo spotřebovat. Vždycky mám aspoň 10 :-D

      Vymazat
  9. jj kokosový balzám od Shaumy voní nádherně ale šampon mi zas tak nevyhovuje..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon jsem ze stejné řady nezkoušela, jelikož je určený na suché vlasy, tak by mi nejspíš nevyhovoval.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)