Brandnoozbox za březen 2015 :)

by - 20:39

Tento týden jsem měla tak nabitý, že jsem ani na dnešek nestíhala předepsat článek. Sice mám pořád nějaké věci na práci (hlavně učení), ale chtěla jsem aspoň zveřejnit článek o boxíku s jídlem :) Tento boxík je opravdu nadupaný a z těch pár posledních se mi líbí úplně nejvíce! 
Jako první v seznamu je Meggle Lactose Free smetana ke šlehání. Doufám, že bude chutnat jako normální smetana, jestli jo, tak ji určitě využijeme :) Má 200 ml a stojí 30,-. Je to novinka měsíce března.

Další produkt jsem si zamilovala a potřebuju ho mít tuny. Nebudu pak jíst nic jiného :D Je to Corny Big Fruit! Chutná a voní naprosto božsky jahodách a nutně potřebuju další balení!!! Pokud to uvidíte v obchodě, tak kupujte po tunách, je to tááák dobré! :) Tato tyčinka má 40g a stojí 15,-. Je to taktéž novinka tohoto měsíce :)

Dijonská horčice od Kand mi udělala také radost, protože mám hořčice ráda (obzvlášť v toustech, mňami!). Věřím, že se u nás doma neztratí. Má 200g a stojí 30,-.

Další sladkostí v balíčku je Chocoland Jsem kaštanová. Kdysi v boxu byla tato tyčinka v příchuti kávy a byla výborná, takže si myslím, že tato na tom bude stejně :) Má 31g a stojí 8,-.

Vest Makovky jsou taky naprosto super výrobek! Nesnáším makové věci, ale takovéto krekry mám moc ráda. Ještě jsem je neochutnala, ale udělaly mi radost :) Buď je sním sama, anebo si je nechám až přijde nějaká návštěva :) Mají 90g a stojí 18,-.

Další produkt je také novinka, dokonce bude dostupný až v červnu! Jsou to Balconi Wafers, což jsou oříškové oplatky.  Na ty už se taky těším, mňami (no jo, miluju sladké). :D Mají 45g a měly by stát 10,-.

Opět jsou v boxu i chipsy (ne že by mi to vadilo) od Bohemia Chips ve variantě Pečené kuře. Už jsem je kdysi měla a byly dobré, takže z nich mám také radost :) V balíčku je 77g a stojí 26,-.

Objevil se i jeden alkoholický nápoj a to pivo Krušovice Desítka. Z toho mám taky radost, protože ho vypije buď taťka nebo můj přítel :) Má 0,5l a stojí 15,- :)

Malinový džem od Schwartau Extra je taky super, kupujeme si ho normálně v Lidlu a jejich džemy nám strašně chutnají! Měli jsme už snad všechny příchutě, kromě borůvky. :) Má 340g a stojí 70,-. My ho většinou kupujeme v akci za 40,- :)

Poctivá tatarská omáčka od Vitany neurazí ani nenadchne. Doma ji určitě využijeme, třeba na těstovinový salát, ale kdyby místo ní bylo v boxu něco jiného, tak mi to nevadí :) Má 240ml a stojí 25,-. 

Asterix dětský nápoj mi taky udělal radost. Nejprve jsem si myslela, že to je energetický drink, ale je to nějaký dětský nápoj s ovocnou příchutí :) Myslím, že mi bude chutnat :) Má 250ml a stojí 20,-.

Jako poslední produkt jsou 2 časopisy- Svět ženy a bydlení. Ty zase neohromí ani nepotěší. :) Ale je fajn, ž do boxu dávají časopisy, které stojí třeba 70,-. 

Poslední produkt mám navíc, protože jsem  si ho vybrala za body na jejich stránkách. Jsou to ovocné tyčinky od Emca v příchuti grepu. Čerstvý grep mi vůbec nechutná, ale tyhle jsou naprosto dokonalé. Jsou u mě na stejné úrovni jako tyčinka Corny Big Fruit, kterou jsem ukazovala výše. Obojí potřebuju nutně v dalších baleních!! :)
Je nějaká sladkost nebo něco slaného, co byste mohli jíst i po kilech? Ochutnali jste nějakou věc z tohoto boxíku? :) Jak se vám obsah líbí?

You May Also Like

9 komentářů

  1. Na tu tyčinku od Corny si hned zítra půjdu!!! Snad ji budou mít!:)
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky doufám, musím koupit další balení! :)

      Vymazat
  2. Tu tyčinku Cornybig budu muset nutně vyzkoušet, jinak tento box se vážně vyvedl, hlavně to sladké :D

    OdpovědětVymazat
  3. Corny bych jedla po kilech klidně (nebo punčové řezy) :D a tohle vypadá teda dost dobře! Box se hodně povedl i ty časopisy jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Časopisy by tam podle mě být nemusely, ale jako nevadí mi. :) Raději bych tam místo nich měla nějakou mňamku :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Já taky :-) Dneska jsem si v Bille koupila pár balení Emca, protože jsou v akci :-)

      Vymazat
  5. Nápad Brandboozboxů sleduji i u jiných blogerek delší dobu a vždycky se u článku naprosto odreaguji, stejně tak i u tohoto :) Umím si představit, že třeba lidem zkoušejícím rádi nové chutě se to moc líbilo. Určitě třeba když se lidé osamostatňují, stěhují se třeba sem kvůli univerzitě, tak rádi zkusí nové potraviny a najdou si tak, co jim vyhovuje a postupně se díky tomu třeba i naučí vařit, což je určitě moc důležité :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)