Recenze na dámský batoh :)

by - 6:30

Vím, že můj blog je zaměřený na kosmetiku, ale dnes bych chtěla udělat výjimku a ukázat vám batoh, který jsem si objednala. Doufám, že se pod tímto článkem neobjeví žádné negativní komentáře. :)
Batoh přišel zabalený v igelitu a pak ještě v takovém pytlíku, v jakém vždy chodí věci z Číny. Jako první mě překvapilo, jak je batoh vlastně malý, protože jsem čekala, že bude větší. To je trochu moje vina, protože jsem se nepodívala na jeho rozměr (28 x 37 cm) a podle fotky jsem čekala, že bude větší. Původně jsem ho chtěla mít do školy, ale bohužel na mě batoh vůbec nevypadá dobře. Jsem docela vysoká (mám skoro 180cm) a batoh na mě vypadá, jako když jsem si ho půjčila od nějakého prvňáčka- prostě hrozně blbě. Takže si ho asi nebudu nechávat a pošlu ho dál. Batoh po vybalení vůbec nesmrděl, ale čouhalo z něj pár nití. Batoh je vyrobený z pevné látky a jeho ramínka jsou z lesklé koženky. Má 1 hlavní kapsu na cvok, ve které je 1 mini kapsa na zip vhodná třeba na klíče. Na vnější straně jsou další 4 kapsy- 2 jsou na cvoky a 2 na zip. Do batohu bych se bála dávat nějaké těžší věci, protože si nejsem jistá, zda by to vydržel. 
Batoh je v nabídce ve 4 barvách (bílá, černá, červená a žlutá). Jeho plná cena je 985,-, já ho měla v nějaké akci. Konkrétně ho můžete zakoupit zde- klik.
Batoh je opravdu krásný, ale bohužel na mě vůbec nevypadá dobře.. :)

Jak se vám líbí? Jakou barevnou variantu byste zvolili vy? :)

Děkuji stránce poštovné zdarma za poskytnutí batohu k recenzi.

You May Also Like

6 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Mě se moc líbí, jen je dělaný na menší lidi než jsem já :)

      Vymazat
  2. To je docela škoda, že ti nesedí, barva je dost zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je škoda.. Mě by se líbil v černé verzi, škoda té velikosti :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)