Balzám na vlasy regenerace a péče od Schaumy :)

by - 6:30

Balzámy a kondicionéry používám při každém mytí vlasů a už bych bez nich asi nemohla být. Nemám sice vlasy, které by se hodně zacuchávaly, ale kondicionéry používám, abych měla krásně heboučké vlasy. Hodně je střídám a nemám žádný oblíbený a tak se ke mě dostal i tento díky výprodeji v Dm. :)
Balzám má plastový obal, který má dávkování dole, což mi vyhovuje, protože produkt stéká dolů a nemusím ho namáhavě vytřepávat ven. Jeho vůně je velmi příjemná (lehce jde cítit kokos s něčím), ale z vlasů jde cítit je chvilku po umytí a to je trochu škoda, protože voní opravdu božsky. Konzistence je typická pro kondicionér- hutnější, gelovo-krémová. Na vlasy se lehce aplikuje a vůbec z nich nestéká. Vlasy mám po něm krásně heboučké a nemám nejmenší problém s jejich rozčesáváním. Mám hodně jemné vlasy a po použití tohoto balzámu je nemám vůbec zatížené, ikdyž je určený na suché vlasy, které nemám. 
Balzám má 200ml a já ho pořizovala ve výprodeji za 29,-, takže se už možná ani neprodává. Dalšímu kondicionéru od Schaumy bych se nebránila :)

Střídáte kondicionéry anebo si kupujete pořád ten stejný? Jaký je váš oblíbený? Je nějaký, který vám totálně nesedl? Proč?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Kondicionéry skoro vůbec nepoužívám, spíše občas masku, nebo mi sám šampon udělá vlasy jemné, takže není třeba nic dalšího používat :) Co bych mohla doporučit jsou masky od L'Oréal Elseve - mamka jednu měla a vlasy jsem po ní měla krásně hebké, taky nezatěžovala a nemastila a vůně se na vlasech držela i dva dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky moc nemusí, musí se nechávat dlouho působit a mě nebaví čekat :D

      Vymazat
  2. Já kondiše/balzámy dost střídám, momentálně Timotei/Aussie. Občas použiji místo kondiše masku, ty mám teď tři - Macadamiu, Alterru a Tony&Guy. Jinak jsem si hodně oblíbila balzám Total Repair Extreme od Elséve. Tuhle Schaumu jsem také měla, ale přišla mi taková nijaká.

    OdpovědětVymazat
  3. Od Schaumy mám veľmi rada olejový kondicionér pre lámavé vlasy, stačí ho veľmi malé množstvo, pekne vonia a vlasy sa mi s ním rozčesávajú veľmi ľahko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli toho, že je olejový by mi nejspíš zatěžoval vlasy.. :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)