Řasenka SuperShock Max od Avonu :)

by - 6:30

Dnes si dáme recenzi na mou druhou nejoblíbenější řasenku, konkrétně SuperShock Max. :) Recenzi jsem pořád odsouvala, protože nemám fotky řas před a po nanesení řasenky, ale už mi řasenka dochází, takže je nejvyšší čas napsat recenzi. Fotky jsem teď fotit nechtěla, protože mám zas nějaké podrážděné oči a bolí mě, tak doufám, že se vám recenze bude líbit i bez těch fotek :)
 Tento obal řasenky je klasický, ale často se objevuje v různých limitovaných obalech, které jsou většinou hodně povedené :) Kartáček řasenky je klasický a na rozdíl od SuperShock má jinak vytvarovaný kartáček. Konzistence řasenky je z  počátku hodně mokrá, ale během 1-2 týdnů získá tu správnou konzistenci. Efekt řasenky se mi moc líbí- řasy prodlouží, zahustí, zvýrazní a vůbec neslepuje! Mám po ní krásné řasy a opravdu mě mrzí, že nemám fotky, aby jste to mohli také posoudit.. Řasenka během dne neopadává ani nedělá šmouhy pod okem. Jakmile začne být u konce své životnosti a vysychat, tak pak začne trochu opadávat po oči, ale to už ji pak většinou brzo vyhodím. 
Řasenka má 10 ml a prodává se v katalogu Avonu od 79,- do 109,-. Občas se objeví i ve větší slevě a můžete ji sehnat i za 59,-. Řasenku vám můžu naprosto doporučit, protože by podle mě kartáčkem mohla sednou většině typům řas. Já jsem ji doporučila už hodně lidem a všichni byli spokojení :)

Jaká je vaše oblíbená řasenka? Máte zkušenost s touto? Jaký typ kartáčku vám nejvíce sedí u řasenek? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Nejvíce mi sedí právě takovýhle kartáček - plastový s malými štětinkami ale blízko u sebe! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja ju používam už veľmi dlho a budem zatiaľ aj naďalej :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Niekedy som ju používala a bola som veľmi spokojná. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu si myslím, že sedne skoro všem typům řas :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)