Tělový peeling s čokoládou od Avonu :)

by - 6:30

Recenze na tělové peelingy se u mě na blogu moc často neobjevují, protože nepatří do mé denní rutiny a tak nějak na ně zapomínám psát recenze. :) Ale dnes se výjimečně na jeden koukneme. 
Obal se mi moc líbí, má pěkný potisk a je i praktický při používání, protože peeling pořád stéká k dávkování. Až budu u konce balení, tak bude horší vydolovat poslední zbytek. Peeling by sice měl být s čokoládou, ale z vůně čokoládu necítím, voní spíš jako kakao s něčím. Celkově je vůně moc příjemná :) Peeling má podle mě ideální konzistenci, protože je hodně hustý a hutný a obsahuje velké množství částeček. Zrníčka nejsou úplně hrubá, ale ani úplně jemná, takže obrousí, ale nesedřou vás z kůže :) Pokožka je po peelingu moc hebká a příjemná na dotek. Nepoužívám ho denně, ale jen ve dny, mám pilates anebo si zacvičím doma. Mám po fyzické námaze lepší pocit, když použiju peeling. :)
V tubě je 200 ml a cena peelingu je 69,- až 109,-. Aktuálně je v nabídce tato čokoládová verze, ale často se vůně mění. Toto byl můj 2. peeling z řady Naturals od Avonu a oba byly vlastnostmi a účinkem úplně stejné (až na vůni), takže bych se nebála si nějaký peeling od Avonu pořídit :)

Používáte tělové peelingy? Jaký je váš oblíbený? Cvičíte pravidelně? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já mám tento peeling doma. Na začátku jsem z něj byla strašně unesená, protože to byl můj první peeling, ale když jsem si potom koupila peeling od yves rocher tak se nedal s avonem srovnávat. Hodně mi vadí, že vůně tady toho peeling nezůstane na pokožce. Vždycky strašně hodně voní ve sprše, ale pak vůně zmizí :D To se mi u yves rocher nestalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi nevadí, pro mě je u peelingu důležitá hlavně konzistnce a hrubost zrníček :)

      Vymazat
  2. Musí krásně vonět! :) Peelingy jsem zkoušela zatím jenom od Baley a za tu cenu si nemám na co stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Baley mi moc neseděly, nemají skoro žádné částečky..

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)