Paletka 5 zapečených stínů od Makeup Revolution :)

by - 6:30

Paletku jsem vám už ukazovala v minulých oblíbencích, takže vám je jasné, že dnešní recenze bude pozitivní! :)
Balení paletky je z plastu. Víčko je průhledné se zlatými nápisy a spodní strana je z lesklá černá. Balení obsahuje i oboustranný silikonový aplikátor, který sama nevyužiju, ale v nouzi by použít šel.
Má paletka je v odstínu PURE AND INOCENT a obsahuje 5 nádherných odstínů, které si detailně můžete prohlédnout níže. Nebudu rozebírat každý odstín zvlášť, protože jsou vlastnostmi totožné. Stíny jsou perfektně pigmentované, ale při aplikaci štětcem docela práší. Já je nanáším prsty, to práší trochu, ale nevadí mi to. Výdrž jsem zkoušela jen s bází a to vydrží asi 9 hodin a až pak se začnou slévat. Během dne vůbec neztrácí na intenzitě, ani neodpadávají pod oči. Paletku můžu s klidem doporučit, protože je opravdu skvělá!
Její cena je 129,- a já ji objednávala na dekorativce, konkrétní odkaz na paletku je zde. Paletka se prodává v dalších 4 barevných kombinacích, na dekorativce už mají jen varrinatu Chocolate Deluxe. Na zbytek odstínů se můžete podívat na stránkách makeup revolution
Pigmentace:
Jak se vám líbí? Která varianta paletky se vám nejvíce líbí? Máte nějaké zapečené stíny? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Mám verzi "Chocolate Deluxe" no a jako klidně bych si koupila i tuhle, stíny jsou totiž opravdu úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bojím, že bych nevyužila všechny stíny z té paletky, co máš ty. :)

      Vymazat
  2. Ty jo, ta pigmentace je mnohem výraznější než u té moji paletky Euphoria :) ale i tak je pořád dostačující ;) vůbec bych nečekala, že zapečené stíny to umějí takhle rozbalit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to překvapilo. :-) Jsem moc ráda, že jsem si vybrala právě tuto paletku :-)

      Vymazat
  3. 4 a 3 je podle mého nejhezčí. Myslím si, že cena je dobrá
    Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám z paletky nejraději 1, 3 a 5 :) Ta 5 hází nádherné odlesky trochu do zelena, ale nešlo mi to vyfotit :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)