Exkluzivní krém na ruce od Dermacolu :)

by - 6:30

Dnes se podíváme na krém na ruce od Dermacolu, který mi dělá společnost už nějaký ten měsíc, ale pořád jsem se o něm tady nezmínila :)
Obal krému se mi moc líbí a má krásné detaily kytiček na celém obalu. Konzistence je krémová a má božskou vůni! Vůně mi připomíná zimní období a vánoce, protože mi voní po pomerančích a skořici.  Po použití mám ruce hebké, ale nejsou úplně v perfektním stavu (což může být způsobeno tím, že se moje kůže na rukou zbláznila a mám je hrozně vysušené). Vstřebává se hodně rychle, ale pokud ho dáte hodně velké množství tak to chvíli potrvá. Je super, že po něm nemám na rukou mastný film a nemám je ulepené. Mě tento krém vydržel hrozně dlouho, mám ho už asi půl roku a až teď se dostávám na dno, což je u mě trochu zázrak, protože neumím spotřebovávat krémy na ruce! :D
V tubě je 100ml krému a jeho cena je 89,-. Můžete ho zakoupit v drogerii anebo například zde
Krém můžu doporučit hlavně kvůli božské vůni, ale myslím si, že pro suchou pokožku by hydratace byla nízká.

Máte s ním zkušenost? Používáte krémy na ruce? Jaký je váš nejoblíbenější? Také vám trvá tak dlouho spotřebovat krémy na ruce? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Mi trvá někdy i rok, než se dostanu ke konci, protože mám otevřených hned několik najednou :D ten obal fakt vypadá dobře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám otevřené jen 2, jeden do školy a jeden mám vždy doma :)

      Vymazat
  2. Tak na tenhle se asi kouknu, jak se měnilo počasí - teplo, zima, teplo, zima - tak mám najednou taky hodně suché ruce i když na to normálně netrpím! Používala jsem krém od Dermacol Aroma Rituals a taky byl super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Aroma Rituals mámtaky, zatím jsem ho použila jen párkrát a nezdá se mi úplně nejlepší, ale uvidím časem:)

      Vymazat
  3. Balení krému je fakt hezké :) Já ho v drogerce neviděla :D asi protože po krémech nikdy nepátrám :) Jinak na ruce používám krém z Avony a taky mi celkem dlouho trvá než nějaké to balení vypotřebuju :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky načatý krém na ruce z Avonu, konkrétně s růží a broskví a mám ho moc ráda :)

      Vymazat
  4. Obal má skutočne krásny :) Ale čakal by som trošku inú vôňu, nie vianočnú :D tie veľmi nepreferujem mimo Vianoc :D Ale páči sa mi na ňom, že sa rýchlo vstrebáva, lebo nemám rada, keď mám mastné ruky!!
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůně a roční období moc neřeším :) Když mi něco voní, tak to můžu používat kdykoliv :)

      Vymazat
  5. Aj mňa hrozne rozčuľuje, keď musím používať jeden produkt veľmi dlho, krémy na ruky sú presne tou kategóriou, aj preto sa snažím voliť čo možno najmenšie balenia. Od Dermacolu som skúšala Beautiful Hands, ktorý krásne voňal a pokožku hydratoval ale skôr takým kancelárskym spôsobom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)