Brandnoozbox za květen 2015 :)

by - 14:33

Dnešní článek je opožděný, ale to z toho důvodu, že jsem chtěla napsat o boxu s jídlem, který mi včera přišel. Psala jsem vám o tom i dneska ráno na facebooku, odkaz na tom stránku máte zde. Když už jsme u těch sociálních sítí, tak bych vám chtěla říct, že jsem si založila i instagram (odkaz je zde) a zkusím tam pravidelně přispívat :) 
Jo a ještě jsem chtěla říct, že fotky vypadají jinak, protože jsou focené  bleskem. Holt už včera večer nebylo tolik světlo :)
Tentokrát jsem produkty nefotila po jednom kousku, protože pak byla článek hrozně zdlouhavý a možná i nudný. :)
V balíčku bylo těchto 6 marinád od Maggi. 3 jsou na kuře a 3 na krkovičku. Liší se nejen velikostí pytlíku, ale také tím co obsahují. Největší pytlíčky (35g a 47g za 28,-) jsou marinády spolu s kečupem anebo bylinkovým máslem. Střední pytlíčky (40g a 30g za 28,-) obsahují marinádu a marinovací sáčky. Nejmenší (40g a 30g za 19,-) jsou pouze marinády. Ke každé marinádě už potřebujete jen maso a trochu oleje. Jsou to novinky z května. Oba druhy obsahují lepek.

V boxu se objevil opět energy drink, tentokrát byl od značky Smarty a mi ho dostali ve variantě Black. Energetickýc drinků jsem vyzkoušela už několik a tento mi moc nechutnal. Byl méně sladký a jeho chuť byla celkově hodně zvláštní. Záruka mu končí ani ne za 14 dní a proto v příštím balení bude další balení navíc, jako omluva. Měl 250 ml a jeho cena je 40,-.
Znovu se v boxu opakuje i kečup, ale tentokrát je od značky Spak. Je to klasický jemný kečup- neurazí ani nenadchne. U nás máme kečup rádi a navíc neobsahuje lepek :)
Apple Cider od Strongbow udělal největší radost mi. Cidery mi chutnají, takže se těší až ho otevřu. u nás je úplnou novinkou, protože se začal prodávat v květnu letošního roku. Flaška má 330ml a stojí 19,-.
V tomto boxu se objevil i Jumex, jupí! Tentokrát je v nějakém speciálním malém balení, protože jedno balení má 125ml. Přišel ve 2 příchutích a to broskev a mango. Jedno toto malé balení stojí 18,- :)

V boxu se objevil i další alkohologický nápoj, je to Fernet Stock Hruška, který je ve speciálním balení plastových štamprlí, vytvořeném pro Brandnoozbox. Tvrdý alkohol nepiju, takže ji monžá jen ochutnám, ale jinak to zůstane někomu jinému doma. :) Toto balení je normálně neprodejné, ale jeho orientační cena za 0,2l by byla kolem 70,-.
Když jsem uviděla Chupa Chups Babol, připomnělo mi to čas, když jsem byla menší. Žvýkačky mám v jablkové a tutti fruti příchuti, ale mohla se objevil i jahodová příchuť. Žvýkačky já ráda, takže mi v boxu vůbec nevadí :)
Poslední produkt je také mňamka, ze které jsem nadšená! Je to tyčinka Corny Big Fruit v příchuti Wild Fruit. Já ji už vyzkoušela a je vynikající. Tato tyčinka se prodává ještě v jablkové a jahodové příchuti, které se už v minulosti v boxu objevily.  Má 40g a normálně stojí 15,-. 

Ještě jedna fotka všech produktů dohromady:
Obsah toto boxu se mi moc líbí, ale třeba moje mamka tak nadšená není. Tak schválně, jak se box líbí vám? Máte s nějakým produktem zkušenost? :) Pokud ne, tak vyzkoušejte minimálně tyčinku Corny, protože já ji miluju (a dokonce jsem na ni navedla i kamarádku, které moc zachutnala)! 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Hodně, povedený box :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    OdpovědětVymazat
  2. cider by mi asi tiež urobil najväčšiu radosť :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že jsem od této značky už jeden měla ve variantě Red Beries a moc mi chutnal, takže si myslím, že i s tímhle budu spokojená :))

      Vymazat
  3. Obsah boxu se mi hodně líbí, hlavně ty malé štamprle Fernet, super originální balení :D ten cider zkusím v obchodech omrknout, nějak mi začaly více chutnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Fernet mě zas tak nezaujal, na tvrdý alkohol fakt nejsem. Cider je ale suprový :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)