Sprchový gel od Dermacolu + Pleťová maska od Freemana :)

by - 6:30

Dnes si dáme dvojitou recenzi na sprchový gel od Dermacolu s vůní melounu a na hydratační pleťovou masku s kustovnicí od Freemana. Vím, že se k sobě ty produkty tak úplně nehodí, ale samostatnou recenzi jsem na ani jeden z produktů dělat nechtěla, protože by to bylo krátké a asi i nudné. :)

Osvěžující sprchový gel s melounem od Dermacolu
Sprchový gel je v tubě s dávkováním na dně, která je skvělá, protože obsah stéká k dávkování. Ke konci balení je tato tuba horší, protože se hůř vymačkává zbytek obsahu, ale tuba se dá i rozstřihnout, takže se spotřebuje do posledního zbytečku. Jak asi víte, tak tyto sprchové gely miluju hlavně kvůli vůni a u tohoto to není jinak. Voní opravdu nádherně po melounu a z pokožky jde cítit i po umytí. Tedy já sama ho ze sebe necítím, ale lidé v mém okolí vždy říkají, že moc krásně voním :) Má gelovou konzistenci, ale vůbec nevysušuje, takže ho můžu naprosto doporučit! :)
Sprchový gel má 250 ml a dá se koupit i za 40,-, což je podobná cena jako u sprchových gelů od Baley, až na to, že tyhle jsou mnohem lepší :)

Hydratační pleťová maska s kustovnicí od Freemana
Pleťová maska je jen v malém balení, které je ve formě pytlíku. To mi vůbec nevyhovuje, protože se pak musím pořád bát, že mi zbytek masky ztuhne a už se nebude dát používat, takže ji musím přendat do nějaké jiné nádobky. Maska má gelovou konzistenci narůžovělé barvy a krásně voní. Na pleť se nanáší dobře, ale to smývání je horší.. Maska se do pleti nevstřebá celá (a to jí nanáším v docela malé vrstvě), ale něco zůstane na obličeji a zaschne, takže to chvíli trvá smýt.. Je nejlepší použít houbičku nebo něco takového. Maska by měla mít hydratační účinek, ale to tak úplně nemůžu potvrdit, protože mám po použití pleť docela napnutou a někde se objeví i vysušená místa. Abych řekla pravdu, tak mě maska nezaujala a plné balení bych si určitě nepořídila. 
V pytlíku je 15 ml a cena tohoto balení je do 40,-. Já ho kupovala zde. Plné balení stojí kolem 120,-.

Máte s nějakým produktem zkušenost? Máte rádi značku Freeman? Vyhovují vám maska od Freemana v tom pytlíkové balení anebo to nesnášíte, jako já? :)d

You May Also Like

8 komentářů

  1. Doma mám 3 masky od Freemana, modrou, zelenou slupovací a pak s avokádem proti pórům...modrou jsem zatím nezkoušela, ale ta slupovací je skvělá :) I ta s avokádem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkoušela jen tuto masku a pak meruňkový peeling, ale ani jedno mi neučarovalo. :-)

      Vymazat
  2. Od Freemana mám ráda tu loupací okurkovou je skvělá a jde na ni vidět, že něco vytáhne ven :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu bych i vyzkoušela, ale zatím jsem se k tomu nedostala. ;)

      Vymazat
  3. tiež si kupujem tieto od freemana, ale kúpila som si teraz aj plné balenie jednej tak som na ňu zvedavá :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tyhle minibalení připadají docela drahé, takže si je moc nekupuju.

      Vymazat
  4. Určitě ti doporučuji vyzkoušet masku Jahoda s čokoládou, na moji mastnou pleť se mi zdála až moc hydratační, takže tobě by mohla sednout ;) ty pytlíčky zrovna nemám dvakrát v oblibě a mohli by vyrábět menší balení tuby, docela mi trvá ji dopotřebovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tu jahodovou jsem před nějakou dobou koukala, ale nekoupila jsem si ji. Kdyžtak v budoucnu :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)