Hydratační pleťová maska s ovocem acai a plody z Amazonie od Avonu :)

by - 6:30

Tuto masku jsem vám už před docela dlouhou dobou ukazovala v oblíbencích, pak jsem ji přestala používat a po nějaké měsíci nebo tak začala znova, abych ji konečně spotřebovala. :)
Všechny produkty od Avonu z řady Planet Spa mají božské obaly a tato maska není výjimkou. Obal je fialový a má na sobě zlaté lesklé nápisy. Víčko se dobře otevírá a při otevírání si nepolámu všechny nehty. Maska má sytě růžovo-fialovou barvu a strašně krásně voní, tu vůni bych přirovnala k nějakému ovocnému čaji nebo něčemu takovému. Konzistence masky je gelová a dobře se nanáší na pleť. Z počátku mi na pleti byla příjemná, ale po pár použitích mi začala být nepříjemná a pálit mě a doteď mi to tak dělá.. Nechává se působit cca 10 minut a pak se má setřít ubrouskem, ale to já nedělám, protože pak mám na pleti hrozně ulepený pocit, takže masku smývám normálně vodou. Smývání vodou nějakou chvíli trvá a nejde to úplně lehce, ale s trochou trpělivostí se to dá zvládnout. Po použití moc nevidím na pleti velký rozdíl.. Na některých místech mi pleť vysuší a na zbytku je pleť normální. 
Maska má 75 ml a dá se sehnat i za 59,-, ale její normální cena je do 119,-. Znova bych si ji nekoupila a určitě bych ji už nezařadila mezi oblíbené produkty. 

Používáte vaše masky? Taky vás nějaká tak pálila na pleti jako mě tato? Máte rádi řadu Planet Spa? :) 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ja som si ju kúpila v lete, použila som ju raz a odvtedy mi stojí na políčke, pretože ten efekt bol nanič, masku som fakt nevedela nijako inak z pleti dať dole ako vodou a tým pádom som zmyla aj celý hydratačný účinok masky, keby bola zlupovacia tak by to malo nejaký význam, ale takto je to fakt zbytočná kúpa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji ubrouskem zkusila sundat jednou, ale nešlo to úplně. Navíc mi to bylo na pleti nepříjmné a tak jsem ji začala pokaždé oplachovat. Ale jak už jsem psala výše, moc nemá žádný viditelný efekt na pleti.

      Vymazat
  2. Masky od Planet Spa mám ráda, ale teď jsem párkrát vyzkoušela jednu od Yves Rocher na čištění pórů a nebyla vůbec špatná! :) Co mě pálilo na obličeji byla jedině Balea (jenom jeden typ ale) a to kolem nosu a trochu na čele :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pleťové masky od Baley jsem měla asi 4 a katastrofa, už nikdy více..

      Vymazat
  3. Já mám z od této značky jen jednu masku a to takovou šedou, s výtažky z mrtvého moře? Teď si nejsem jistá, zatím jsem si na sobě měla jen dvakrát, protože musím vypotřebovat masku od Yves Rocher, která mi už dochází, tak se hned vrznu na tu od Avonu, snad bude lepší než ta tvoje :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Avonu pár masek měla a byly fajn, mám s nimi jen dobré zkušenosti :)

      Vymazat
  4. od Planet spa som masku neskúšala, ale aspoň vie, ktorú istotne neskúšať, už len tá gélová konzistencia, mám radšej také masky ktoré zaschnú :) ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Avonu mi moc vyhovovala maska s květy plumérie a pak s bambuckým máslem, ty byly super :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)