Čistič na štětce od Ebelin :)

by - 6:30

Už jsou to asi 3 měsíce, co do drogerie Dm přišel nový čistič na štětce. Moc jsem ho chtěla vyzkoušet, ale ani jsem si ho nemusela kupovat, protože mi ho dala sestra k narozeninám. :) Četla jsem na něj snad jen pozitivní recenze a tato nebude jiná :)
Obal čističe je úplně jednoduchý a líbí se mi, nejlepší na něm je průhledná lahvička, protože máte dokonalý přehled o tom, kolik vám ho ještě zbývá. Aplikuje se pomocí střičky, která mi docela vyhovuje, protože stříkne obsah jen na štětec a ne nikde mimo. Ale občas se mi stane, že se střička trochu zasekne a nejde mi zmáčknout úplně lehce, ale to může být jen mým vadným obalem. Čistič jde cítit dost po alkoholu, ale zároveň se k alkoholu míchá i jiná vůně, která mírní celkový alkoholový odér. 
Než začnu rozebírat funkčnost čističe, tak bych měla říct, jak u mě vlastně probíhá čištění štětců. Štětce se snažím čistit 1x týdně a to klasicky šamponem. Občas se stane, že potřebuju nějaký štětec vyčistit i dříve než za týden a na to právě používám tento čistič. Nejčastěji ho používám na štětce na oči nebo na makeup. Vždy si vezmu malý hadřík, který jste mohli vidět nahoře na 1. fotce, štětce, které chci čistit a čistič. Na každý štětec postupně aplikuju 1-2 střiky a nechám to chvíli působit. Pak si jednotlivě štětce beru a začnu je čistit o hadřík. 
Čistič jsem si moc oblíbila, protože štětce vyčistí rychle a můžu je ihned použít. Pokud ho ještě nemáte, tak si ho určitě pořiďte, protože podle mě se doma opravdu hodí :)
V lahvičce je 100 ml a jeho cena je do 100,-, mám pocit, že sestra ho kupovala za 90,-. Jsem si jistá, že až ho někdy spotřebuju, tak si pořídím další balení :)

Jak čistíte štětce vy? Máte zkušenost s nějakým podobným čističem jiné značky? Podělte se o své zkušenosti! :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Mám ho taky :-) ale já do něj dávám kapičku čističce od Missha, protože ten je hodně olejový.. :) Tak abych jim dala i trošku péči :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho a je perfektní, nedám na něj dopustit!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky za mně spokojenost, občas s ním prestrikam i houbičku na makeup, ale lepší je ji normálně namočit ;) tento čistič mi vyhovuje hlavně na štětce na linky, protože ty se musí vyčistit po každém použití :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na houbičku na makeup jsem ho snad nikdy nedala a ani by mě to nenapadlo :D

      Vymazat
  4. Taky za mně spokojenost, občas s ním prestrikam i houbičku na makeup, ale lepší je ji normálně namočit ;) tento čistič mi vyhovuje hlavně na štětce na linky, protože ty se musí vyčistit po každém použití :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež ho mám doma a som s ním veeeľmi spokojná. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navíc je super, že se dá sehnat i v drogerii! :-)

      Vymazat
  6. Hodila som po nej síce v dmku očkom,ale nebola som si ňou istá..po tejto recenzii sa ju hodlam kúpiť..:)
    mobliviate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)