Zásoby pečující kosmetiky 3 :)

by - 6:30

Slibovala jsem vám, že se během května objeví update mých zásob kosmetiky, tak tu s ním jsem! :) Na první díl se můžete podívat zde a na druhý díl tady :) Updaty dělám pravidelně po půl roce.
Tento měsíc jsem si koupila ještě pá produktů, které na fotkách nejsou, protože tyto fotky už mám nachystané asi 2 týdny. 
Produkty nebudu nijak okecávat a napíšu pouze jejich značku a název, ať článek není moc dlouhý :)

Vichy posilující šampon proti padání vlasů, Kallos kondicionér na vlasy s vanilkou, Avon parfém Scent Essence Romantic Bouquet, Avon parfém Little Black Dress, Avon parfém Aqua for her.

Ziaja krém na ruce kakaové máslo, Grace Cole tekuté mýdlo na ruce Levandule, Avon vyživující krém na ruce s kakaem a lotosovým květem, Grace Cole krém na ruce Levandule, Oriflame krém na ruce s třešní. 

Avon matující pleťová voda, Clean & Clea pleťová voda Morning Energy, 2x Nivea čistící pleťový krém, Oriflame čistící pleťová emulze 3v1, Dermacol zklidňující pleťové tonikum.

Garnier lehký zjemňující krém, Nivea zvláčňující denní krém, Avon hydratační krém, Avon pleťový peeling s bílým čajem, Avon hluboce čistící maska, Nivea dvoufázový odličovač očí a make-upu. 

2x Avon tělové mléko Little Black Dress, Avon třpytivé tělové mléko s vanilkou a kořením, Avon Planet spa tělové mléko s čokoládou, Avon tělové mléko s orchidejí a borůvkou, Balea push-up sérum na dekolt. 

Dermacol mléko po opalování, Sundance kré po opalování na pleť i tělo, Gillette Satin Care pěna na holení, Dermacol mléko na opalování SPF 30. 

Balea sůl do koupele granátové jablko, Dove sprchový gel s vůní švestky a květů sakury, Palmolive sprchový peeling s vůní ostružin, vanilky a pithayi. Avon sprchový gel s orchidejí a borůvkou, Dermacol sprchový gel s mandarinkovým sorbetem, Balea vanilková tyčinka do koupele. 

Bath&Body works dezinfekční gel na ruce Iced Blackberries, Bath&Body works dezinfekční gel na ruce Passion Fruit Plum, Avon tuhé mýdlo Little Black Dress, Neutrogena balzám na rty, Rimmel Match Perfection make-up v odstínu 100 Ivory, Oriflame peelingová rukavice. 

Tak jaké jsou vaše zásoby? Jste na tom stejně jako já anebo zásoby nemáte a kupujete produkty až vám dojdou? Máte s nějakým produktem z mých zásob zkušenost? :)

You May Also Like

14 komentářů

  1. WAU, to jsou pořádné zásoby :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si syslíš zásoby anebo kupuješ produkty, až je spotřebuješ? :)

      Vymazat
  2. Mám to podobne! :D Tiež mám škatuľu s vecami, ktoré ešte len čakajú, kým na ne príde čas. Dúfam, že sa nenahneváš, ak aj ja niekedy spravím podobný článok, inšpirovala si ma. :))
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě takový článek sepiš! Aspoň uvidím, jestli jsi na tom podobně :)

      Vymazat
  3. Samé zajímavé věci! :) No taky začínám pomalu syslit :D sice to není taková sbírka, jako ta tvá, ale předtím jsem kupovala, když jsem byla třeba v poslední třetině krému nebo odličováku - teď už beru když je to ve slevě (a mám zrovna peníze samozřejmě) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to jsou zásoby. Já jich mám sice také požehnaně, ale už se snažím to omezovat. Nějak to nemám kam dávat :D

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už to nemám kam dávat. :D Původně jsem je měla v 1. poličce, teď už jsou i v 2. :)

      Vymazat
  5. Taky hromadím produkty a pak jich mám celou fůru :D Vyzkoušela jsem třeba parfém Little Black Dress a úžasně mi voní :)
    Taky jsem přemýšlela, že bych vyzkoušela matující vodu od nutraeffects, ale nevím no, mám dost problémy s pletí a nevím jestli by to nějak pomohlo nebo spíš ještě zhoršilo. Ted používám hluboce čistící masku od Avonu + ještě ty další stejné produkty, tak doufám, že to pomůžu nebo pak budu muset hledat dál. Pleťovou vodu Clean & Clear jsem si pořídila taky :D Takže děkuju za tip :)) Značka Ziaja je pro mě trochu záhada, protože jsem ji už párkrát hledala v drogerii, ale nenašla, tak možná se dá jen objednat na netu. Ale fakt by mě zajímalo, odkud máš dezinfekční gely na ruce Bath&Body works. Dají se u nás vůbec sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parfém Little Black Dress miluju, je můj nejoblíbenější :) Co vím, tak Ziaja má prodejnu v Praze, ale nevím jestli někde jinde. Já ji mám ze stránky http://ruzova10.cz/cs/ . Musím říct, že jsem s tímto eshopem byla spokojená a určitě bych se tam nebála objednat znova. ;) 1 gel na ruce mám od přítele, který mi ho spolu s dalšími 2 dovezl z Ameriky (1 jsem už spotřebovala a 1 právě používám), a ten druhý jsem sehnala na https://www.vinted.cz od nějaké slečny. Tady http://www.kosmetika-usa.cz/1227-bath-body-works je prodávají taky, ale cena mi přijde trochu vysoká a navíc k ní musíš platit i poštovné.. Já jsem ho z vinted měla za 59,-. Je hrozná škoda, že se nedají koupit i u nás! :(

      Vymazat
  6. Páni, ty toho máš :) ! U mně je to tak na střídačku, něco kupuji do zásoby a něco, až mi dojde, protože pak to někde tak dobře schovám, že zapomenu, že to mám a kupuji další :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi ještě nestalo :-) Na zásoby mám přesně určené místo a na jiné je už nedávám :-)

      Vymazat
  7. Moje zásoba je podobně velká. Jenže ji mám na čtyřech místech, tak si můžu nalhávat, že to je ok :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na čtyřech místech?! :D Já na dvou a už i tak mi to přijde hodně :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)