Zklidňující pleťová voda od Nivey :)

by - 6:30

Krásné nedělní ráno! :) Dneska se podíváme na pleťovou vodu, kterou už používám cca 3 měsíce a za tu dobu jsem si ji opravdu moc oblíbila! :)
Obal pleťové vody má růžovou barvu a působí na mě moc hezky. Navíc je vyrobený z kvalitního materiálu, protože se mi lahvička ze celou dobu neošoupala a ani se mi neulomilo víčko. :) Pleťová voda se dávkuje malým otvorem na horní části lahvičky a díky němu se pleťová voda dobře dávkuje na tamponek a dá se hezky korigovat množství produktu, který vyteče ven. Její vůně je hrozně příjemná a typická pro produkty značky Nivea. Pleťovou vodu používám každé ráno před aplikací krému, o mé aktuální rutině jste si mohli přečíst tento článek. Pleť hezky očistí, osvěží a připraví na aplikaci pleťového krému. Pleť vůbec nevysušuje ani nedráždí, můžete ji použít i na podrážděná místa.
Má 200ml a stojí kolem 100,-, ale často bývají na Niveu slevy, takže ji seženete i levněji. Dá se koupit normálně v drogerii anebo na eshopech. 

Používáte pleťové vody? Jaká je vaše nejoblíbenější? Co všechno od pleťové vody očekáváte? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Já momentálně používám o Garnier :-)
    Ale ani tahle nevypadá zle.. :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/dobarvilo-se-barvit-se-bude.html

    OdpovědětVymazat
  2. Pletove vody moc nepouzivam, ale planuji si nejakou poridit, nejspise jen na osvezeni a docisteni obliceje rano, kdy zatim pouzivam jenom vodu :-) Jinak od Nivei pouzivam micelarku a ta je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám pleťovou vodu ráno, předtím než nanesu krém. :) Micelárka od Nivey je fakt super, měla jsem jedno balení a moc mi vyhovovalo :)

      Vymazat
  3. Já ráno a večer na dočištění pleti používám čistící gely a když jsem je párkrát nepoužila, protože jsem nestíhala a místo toho použila jen micelárku, tak jsem i cítila, že je pleť taková "divná" a už si zvykla na gel a vodu :D Každopádně si chci koupit pleťovou vodu od Garnier s hrozny, protože mám doma už odličovací mléko z téhle řady a chci zkusit co nejvíce věcí od nich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gely používám jen večer, protože ráno nechci pleť vysušova, takže je pro mě lepší pleťová voda. :-)

      Vymazat
  4. Momentálne používam pleťovú vodu s púdrom od Balea a vyhovuje mi. Tiež ju používam iba ráno, pred nanesením krému. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pleťovou vodu s pudrem jsem si pořidila od Avonu, ale zatím jsem ji nezkoušela a jsem na ni zvědavá :-)

      Vymazat
  5. Tuhle vodu miluji, moc ráda se k ní vracím. Momentálně dodělávám L´Occitane, ta je také fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky moc vyhovuje, ale zatím si ji znova kupovat nebudu, protože jich teď mám v zásobě několik :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)