Regenerační kondicionér od Nivey :)

by - 18:40

Krásný večer všem! :) Celý tento týden jsem měla totálně nabitý, takže jsem skoro nestíhala psát články. Zveřejnila jsem akorát spotřebované produkty a článek o nákupech, ale více jsem už nestihla. Včerejšek jsem také měla nabitý a večer jsem byla na koncertě, takže mi nevyšel čas na sepsání článku. K počítači jsem se dostala až teď, protože jsem nebyla doma. Vytáhla jsem totiž přítele a rodinu na výlet :) Doufám, že se na mě nezlobíte, ale slibuju, že následující týden budou články, tak jak mají být :)
Obal kondicionéru se mi líbí, ale mám trochu problém s vymačkáváním produktu. Má totiž strašně zvláštní konzistenci, něco mezi hustým gelem a želatinou, takže je docela problém ho dostat ven. Navíc se při vymačkávání balzámu do dlaně tak zvláštně táhne a vypadá tak nějak nechutně.. Jeho vůně je příjemná, ale po umytí nejde cítit. Na vlasy se nanáší dobře a nijak z nich nestéká, ale moc nevidím rozdíl, když ho použiju a když ne. Tak nějak z vlasama nic viditelného nedělá. Mé jemné vlasy vůbec nezatěžuje ani nemastí. Na obale se píše, že působí i na kořínky vlasů, ale tam ho nedávám, protože by mi vlasy akorát zmastil a zatížil. 
Z kondicionéru nadšená nejsem a přijde mi zbytečné ho používat. Určitě ho spotřebuju, ale znova si ho nekoupím. Má 200 ml a kupovala jsem ho na nějakém eshopu, ale už netuším, kde a za kolik. :)

Máte s ním zkušenost? Co vy a produkty od Nivey pro péči o vlasy? Vyhovují vám? :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Od Nivea mám ráda šampony, ale jinak jsem snad ani nic nevyzkoušela :) Balzámy na vlasy jsem si oblíbila ty ve spreji, protože to nemusím omývat a fungují dobře (teď mám jeden z Avonu s meruňkou a bambuckým máslem a je super) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ty ve spreji taky ráda, ale bez toho klasického bych být nechtěla :)

      Vymazat
  2. Zatím jsem od nivei na vlasy neměla, ale určo někdy něco zkusím :-)

    Zvu tě na můj blog
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/cerne-tecky-jdu-na-vas.html

    OdpovědětVymazat
  3. Pár produktov na vlasy som od Nivei mala, no veľmi ma nezaujali. Viac mi vyhovujú iné značky, napr. Garnier. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi taky :) Tenhle jsem kupovala jen kvůli super akci :)

      Vymazat
  4. Niveu zrovna v oblibě nemám. Už léta používám Wellu a nedám na ni dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Niveu na vlasy taky moc nemusím. Na pleť a tělo je super, ale na vlasy nic moc :) Wellu moc odzkoušenou nemám, ale poslední dobou mi hodně sedí Garnier a Syoss :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)