Oblíbenci za měsíc květen :)

by - 6:30

Na facebooku jsem vám slíbila, že dnes vám ukážu své oblíbence v tomto měsíci. Na úvod bych chtěla říct, že tu není moc dekorativky, protože jsem se posledních pár dní minimálně líčila, takže jsem vám moc neměla co ukazovat :)


Jako první věc vám chci ukázat sprchový gel od Dermacolu s vůní melounu, na který jste si mohli včera přečíst recenzi. Nádherně voní, hodně pění, vůbec nevysušuje a navíc vám provoní pokožku :) Opět jsem se vrátila k antiperspirantům od Adidas a jsem s ním maximálně spokojená! Nádherně voní, nezanechává fleky na oblečení a brání proti pocení, takže jsem s ním naprosto spokojená :) Určitě se na něj časem objeví i recenze. :) Jelikož už začíná být tepleji, tak jsem začal používat i sprej na nohy. Tento je od Avonu a voní po třešních, ale myslím, že to byla loňská limitovaná edice. Letošní je ananasová a voní božsky, tak pokud máte rádi produkty na nohy od Avonu, mrkněte na ně! :) Poslední věcí je lak na vlasy od Baley, který má dodávat objem, ale s tím nemůžu souhlasit. Rozhodla jsem se totiž, že nebudu používat suchý šampon tak moc a proto si většinou ve dny, kdy mám vlasy mastnější udělám vlny kulmou, které pak zalakuju, aby si těch mastných vlasů nikdo nevšiml. :) Tento lak sice ve větší vrstvě slepuje, ale i tak moc hezky drží (i moje jemné vlasy!). Stříkám ho na vlasy v několika menších vrstvách a takto mi vyhovuje :)

Pak tady je bb krém od Maybelline, ale už se o něm nebudu rozkecávat. Pokud vás zajímá recenze, ve které jsem o něm básnila, tak klikněte zde. Jak jsem říkala na začátku, tak jsem se poslední dobou moc nelíčila a vystačila si jen s linkama a řasenkou. Skoro každý den jsem sahala po linkách ve fixu od Avonu, které jsem už před nějakou dobou recenzovala. Linky mají zvláštně zkosený hrot, který je úplně pevný, takže je třeba se s nimi naučit pracovat. Jakmile to umíte, tak jsou naprosto v pohodě :) Posledním oblíbencem je hydratační oční krém od Avonu. Používám ho asi 14 dní a jsem s ním zatím moc spokojená, ale ještě vám o něm asi nic nebudu říkat, protože ho nemám důkladně odzkoušený. :)

Jací jsou vaši oblíbenci? Používáte oční krémy anebo ne? Jaké jsou vaše oblíbené linky? :)

You May Also Like

20 komentářů

  1. Na linky s tím skoseným hrotem jsem se dívala už u více značek, a plánuji je zkusit, ale zatím nevím kterou značku.. :-)

    Zvu tě na blog
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-do-zelena.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma ještě linkyve fixe od Dermacolu, ale zatím jsem je nevyzkoušela.

      Vymazat
  2. Oční krém bych chtěla začít používat, ale všude v drogerii jsou snad jen ty proti vráskám :D Na ty antiperspiranty se musím konečně podívat, vždycky jak nějaký vybírám, tak zapomenu, že tam je i Adidas a beru něco úplně jiného... Dobré linky jsem zatím nenašla, ale tekuté mi vyhovovaly Elf linky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je zaměřený hlavně a hydataci a proto jsem si ho koupila ;) A linky od Elfu podle mě jsou příšerné...

      Vymazat
  3. Oční krém používám nepravidelně, musím se polepšít. Co jsem ale chtěla říct - ten lak od Baley je skvělý, pravidelně si kupuji menší balení na cesty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zatím držím v pravidelném používání očního krému :) Ten lak si asi pořídím znova, už jen kvůli poměru cena- výkon :)

      Vymazat
  4. Dermacol Water Melon jsem měla tělové mléko a přišlo mi že to moc na pokožce nevydrží vonět a cítila jsem se taková jak kdybych lepila ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové mléko Aroma Rituals jsem měla jedno a bylo ve vůni růže a zázvoru, které už neprodává. Vůně nebyla nic moc a z pokožky taky nešla moc cítit, ale lepení jsem si nevšimla. :)

      Vymazat
  5. Ten sprcháč je naprosto úžasný :3
    A recenziu na BB idem hneď pozrieť! :)

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, sprchové gely od Dermacolu z řady Aroma Rituals jsou moje nejoblíbenější! :) Všechny totiž božsky voní! :)

      Vymazat
  6. Sprcháč Dermacol mám momentálně ve sprše :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  7. Očný krém som začala používať pred nedávnom, mám jeden z Oriflame. Ako už bolo písané vyššie, vždy keď som pozerala v drogérke, tak všetky boli určené proti vráskam. :D Tento z Avonu vyzerá super, určite budem nad ním potom uvažovať. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem si taky všimla, tak jsem dlouho žádný nepoužívala a jakmile jsem uviděla ten v Avonu, tak hned musel být můj :-D Akorát jsem ho už neviděla v katalogu, tak doufám, že ho nepřestali prodávat!!

      Vymazat
  8. Ja si koupila ocni krem Balea ale za tu dobu co ho mam jsem ho pouzila asi trikrat, stale si nejak nemuzu navyknout pouzivat ocni krem :-D Budu to muset napravit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na něj zvykla docela rychle, prostě jsem ho zařadila do každodenní rutiny :)

      Vymazat
  9. Na ten oční krém jsem zvědavá teda, momentálně používám Ziaju a taky ji určitě doporučuji už jen kvůli té hydratace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento je super v tom, že fakt hydratuje, ale není na dotek šíleně mastný :)

      Vymazat
  10. Tento deodorant od Adidasu miluji a měla jsem ráda i to BB od Maybelline, to si budu muset pořídit znova :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám antiperspiranty od Adidasu ráda snad všechny. Už jsem jich měla 5 různých druhů a pořád je mám hrozně ráda :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)