Spotřebované produkty KVĚTEN 2015 :)

by - 6:30

Máme tady posledního května a přicházím se spotřebovanými produkty. Tentokrát tu mám 15 plných balení a 5 vzorečků, takže celkem 20 položek. Když tak uvažuju tak mám teď hodně produktů na dně, takže další měsíc asi taky bude docela velká spotřeba, ale uvidíme :)

Vlasy
Taft lak na vlasy Ultra Pure- měla jsem pocit, že jsem na něj už psala recenzi, ale asi to bylo ještě na starém blogu. Tento lak nijak extra nesmrdí, hezky vlasy drží, nemastí je a lehce se dá vyčesat :) Je to můj nejoblíbenější lak na vlasy, ale vyrovná se mu fialová Balea pro objem, takže si budu spíše kupovat tu, protože je levnější a větší. Tento lak má 250 ml a jeho plná cena je do 100,-.

Gliss Kur regenerační expres balzám Ultimate Volume- toto byl tekutý bezoplachový kondicionér ve spreji, který se skládal z bílé a fialové složky. Po smíchání vznikla světle fialová tekutina, která vlasy nechávala krásně hebké. Vydržel mi hodně dlouho, protože jsem ho používala jen když jsem potřebovala rozčesat vlasy od laku na vlasy. Vyhovoval mi a už doma mám jinou verzi. Zapomněla jsem říct, že božsky voní! Měl 200 ml a kupovala jsem ho asi za 80,-.

Nivea regenerační kondicionér Long Repair (recenze)- moc hezky voní, ale má hrozně zvláštní gelovo-želatinovou konzistenci, díky které je téměř nemožné ho vymačkat z obalu. Na vlasech nic nedělá a nepoznám rozdíl, když ho použiju a když ne. Znova bych si ho určitě nekoupila. Měl 200 ml a cenu už si nepamatuju. 

Odličování, čištění a péče o pleť
Oriflame meruňkový peeling (recenze)- tento peeling byl super! Měl gelovou konzistenci a obsahoval velké množství částeček, které pleť krásně obrousily a ta pak byla nádherně hebká. Jediné mínus je, že rychle ubýval. V katalogu jsem ho už neviděla, takže ho už možná přestali prodávat. Měl 100 ml a stál kolem 60,-.

Nivea zvláčňující denní krém a regenerační noční krém (recenze)- o těchto krémech jsem se už zmiňovala několikrát a spolu tvořily skvělé kombo. Když jsem oba používala pravidelně, tak jsem neměla šupinky, na které trpím a celkově pleť byla ve skvělé kondici. Teď už asi 10 dní používám jiný krém a šupinky se mi na pleti začala znova dělat.. Zatím to byly nejlepší pleťové krémy, jaké jsem kdy vyzkoušela a časem si je určitě pořídím znova. Každý měl 50 ml a cena jednoho se pohybuje kolem 115,-, ale záleží na akcích. :)

Aloe Vera gel (recenze)- tento gel jsem minulé léto používala na pleť místo pleťového krému. Pleť hezky hydratoval, ale na zimu by mi to nestačilo. Měl jemnou vůni, která téměř nešla cítit a gelovou konzistenci. Záruka mu měla končit až na konci června, ale změnil konzistenci a začal hrozně smrdět, takže letí pryč. Stejně jsem ho moc nepoužívala, tak mi to zas tak nevadí.  V kelímku bylo 25 g a stál 62,-.

Dekorativní kosmetika
Gabriella Salvete cc cream v odstínu 01 NATURAL BEIGE (recenze)- naposledy jsem ho použila loni na podzim a abych se přiznala, moc si nepamatuju jaký byl. V létě jsem ho používala ráda a byla s ním spokojená. Více si o něm můžete přečíst v recenzi. Rozhodla jsem se ho vyhodit, protože jeho obal je hrozně nechutný (měla jsem ho jen uklizený v šuplíku, netuším co se s ním stalo) a vůbec mě to neláká ho používat. Měl 30 ml a dá se koupit asi za 150,-, já ho vyhrála v soutěži. 

Maybelline řasenka The Coloossal Volum´ Express (recenze)- tato řasenka mi první 2 měsíce nevyhovovala, protože byla moc mokrá a řasy slepovala. Pak začne vysychat a řasy jsou hezky prodloužené a oddělené. Celkově mi vydržela asi 6 měsíců, ale poslední 1-2 měsíce se mi začala rozmazávat pod oči a opadávat, takže už ji vyhazuju. Pořád si nejsem jistá, jestli stojí za to si ji koupit. Kdyby ze začátku dělala to, co dělá po těch 2 měsících, tak bych ani neváhala, ale takto si nejsem úplně jistá. Má 10,7 ml a její obvyklá cena je kolem 200,-, ale Maybelline má často i akce. 

Frutinka balzám na rty s ostružinou-  balzám jsem si pořídila hlavně kvůli názvu a vůni ostružin. moc hezky voněl, ale rty nijak extra nehydratoval. Bohužel se mi zlomil a zničil se mi i obal, takže ho vyhazuju. Měl 4 g a stál kolem 40,-. Kupovala jsem ho  nás v lékárně, ale jinak nevím, kde se dá sehnat. 

Laky na nehty a péče o nehty
Moje lak na nehty s pískovým efektem v odstínu 3 (recenze)- lak měl hrozně roztomilý obal, krásný odstín, měl rychlé schnutí a vydržel 3-4 dny v krásném stavu. Měla jsem ho moc ráda a mrzí mě, že už mi ztuhl. Měl 5,5 ml a vyhrála jsem ho loni v soutěži. 

Noname lak na nehty- netuším, jak se ke mě tento lak dostal a použila jsem ho asi jednou. U bílých laků je třeba dokonalé nalakování a to já neumím, takže je zbytečné, aby mi tu ležel. Nic mu není, takže ho dám asi dál. Má 9 ml a cenu netuším.

Ostatní a vzorečky
Lady Speed Stick gelový antiperspirant (recenze)- ze začátku mi moc vyhovoval a nedělal fleky na oblečení, ale pak bohužel začal. Hned po nanesení nechal v podpaží lepkavý pocit, který po pár minutách zmizel. Proti pocení pomáhal, ale na na 100%. Rozhodla jsem se, že už si nebudu kupovat nic jiného, než antiperspiranty ve spreji od Adidas, protože ty jediné mi na 100% vyhovují. Tento antiperspirant bych si znova nekoupila. Měl 65 g a pořizovala jsem ho za 60,-.

Garnier Neo antiperspirant ve verzi Shower Clean (recenze)- tento antiperspirant mi vyhovoval více než kolega výše, ale bohužel téměř nebránil pocení, obzvlášť teď v teplejších dnech. Moc příjemně voněl, měl krémovou konzistenci, díky které se téměř ihned vstřebal. Na oblečení fleky nezanechával, ale pokud se to přehnalo s množstvím, tak se z podpaží drolil. Měl 40 ml, pořizovala jsem ho za 50,- a jeho normální cena je cca 80,-.

Gillette Satin Care pěna na holení s aloe vera- tuhle pěnu kupujeme domů pravidelně. Moc hezky voní, stačí ji trochu, nedráždí pokožku a dobře po ní kloužou žiletky. Občas po ní mám vysušenou pokožku (hlavně na nohách), ale skoro po každé sprše používá krém, takže mi to nevadí. Měla 200 ml a stála kolem 100,-. Už mám rozdělané další balení.

Biosil plus tabletky- toto bylo mé 4. balení a určitě nebylo poslední. Myslím si, že mi nemůže nijak uškodit, když ho používám. Nemám problém s třepením nehtů a moje vlasy nemají skoro vůbec roztřepené ani zničené konečky a to jsem se naposledy nechala ostříhat někdy v listopadu. Myslím si, že za to mohou hlavně tyto tabletky, protože na vlasy nepoužívám nic kromě kondicionéru, ale ten je pouze na rozčesávaní, na péči ne. :) Připadá mi, že moje vlasy i docela rychle rostou. V balení je 60 tabletek, které stojí kolem 65,-. Bere se jedna tabletka denně, takže vám jedno balení vydrží na 2 měsíce. Doporučuju zkusit ;)

Vzorky:
Himalaya Herbals zubní pasta- zubní pasty vám obvykle neukazuju, ale tuto jsem musela, protože je jiná než většina past, která je v drogerii. První zvláštní věc je, že má hnědou barvu :D chutná hodně po bylinkách a ačkoliv bylinky nemám ráda, tak jsem si její chuť moc oblíbila. Nevím, jestli se dá koupit, já jsem ji dostala před nějakou dobou jako dárek k nákupu z dekorativka.cz. Měla 10 g.
FOR LIFE & MADAGA regenerační vlasová voda- na vzorky této značky jsem psala recenzi, ale tento se tam neobjevil, protože jsem na něj zapomněla. Voda voněla hodně po bylinkách a lehce jsem v ní cítila alkohol. Lahvička měla 15 ml a vyšla na 7 použití. Po tak málo použitích jsem na vlasech vůbec nepoznala rozdíl, ale vlasy zbytečně nemastila.
FOR LIFE & MADAGA oční hydrobalzám lipoderm- tento balzám se už objevil v recenzi vzorků této značky. Když jsem ho zkoušela samotný, tak zanechal napnuté oční okolí, ale v kombinaci s očním krémem byl příjemný. Měl nažloutlou konzistenci a jemně voněl. Plné balení bych si nekoupila, protože je docela zbytečné ho používat.
Ziaja kozí tělové mléko- mělo hutnou konzistenci, díky ní se hůře rozmazávalo a bylo ho třeba větší množství a také se déle vstřebávalo. Pokožka po něm byla krásně hydratovaná. Akorát je škoda, že měl vzorek jen 7 ml, protože mi vyšel jen na ruce a nohy a to jsem s ním šetřila. :) Trochu jsem se obávala jeho vůně, ale vonělo moc příjemně!
Nivea zpevňující tělové mléko do sprchy- z tělových mlék od Nivey jsem vyzkoušela asi každou verzi a tato je podle mě nejhorší. V pytlíku voní příjemně, ale jakmile se začne aplikovat na tělo, tak se začne uvolňovat mentolová vůně. Díky té pak chladí na celém těle, což je mi fakt nepříjemné protože nesnáším kosmetiku s mentolovou vůní/chutí. Pokožka po něm byla hydratovaná a ještě jsem zapomněla zmínit, že obsahuje drobné částečky, které se při nanášení rozpustí. Mělo 9 ml.

Co jste spotřebovali za květen vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Vadí vám kosmetika s mentolovou vůní/chutí tak jako mi, anebo vám to nevadí? Také už se tak nemůžete dočkat prázdnin?! :)

You May Also Like

21 komentářů

  1. S tou riasenkou od maybelline s tebou úplne súhlasím. Všetci o nej básnili aká je len úžasná, tak som si ju kúpila ale vôbec mi nevyhovovala a nepáčil sa mi jej efekt na riasach..
    http://lifestylebylenka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řasy mi zpočátku docela dost slepuje, takže je musí nějakým kartáčkem rozčesávat. Po těch 2 měsících mi řasy rozdělí, zahustí i prodlouží, ale to dělá tak 1-2 měsíc a pak začne opadávat a drolit se pod oči...

      Vymazat
  2. Teda to je hromádka :) Kosmetika s mentolovou vůní mi nijak zvlášť nevadí, i když mentol všeobecně nemusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mentol fakt nesnesu, ani na produktech na rty a už vůbec ne na tělo. :D

      Vymazat
  3. Ta tvoje Collosálka mi připomíná moji Great Lashku. Doufám že také vyschne, protože mě opravdu nebaví si 5 minut rozčesávat slepené řasy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě cca po těch 2 měsících trochu vyschla i její voděodolná verze, takže možná to bude mít stejně i ta tvoje řasenka :)

      Vymazat
  4. Zkušenost mám s bezoplachovým balzámem od Gliss Kur, tahle fialová varianta pro objem je výborná. Je to skvělá věc, když jsem po umytí líná nanést klasický kondicionér, tenhle balzám jen nastříkám do vlasů a vlasy se rozčesávají jedna radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Já ho ale nejvíce používám na vyčesání laku. :)

      Vymazat
  5. Ten peeling oriflame vyzera dobre no odolala som,ale teraz by mal byt novy v ponuke malina:)
    Cosmetics addiction

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, to jsi mi neměla říkat! :D Budu se po něm muset podívat!

      Vymazat
  6. S tou riasenkou s tebou 100% súhlasím. Kúpila som si ju asi pred pol rokom, myslela som si že bude dobrá ale stála zaprd. Čiastočky z riasenky mi stále padali do oka a ešte sa mi riasenka aj rozmazávala pod oči ako aj tebe a tiež mi zlepovala riasy a tak som ju nakoniec vyhodila. Inakšie super článok! Tvoj blog je vážne skvelý. :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, protože už jsem si říkala, že jsem asi nějaká divná, když ji všichni vychvalují do nebes a já nechápu proč :D Děkuju za pochvalu, je to od tebe milé :)

      Vymazat
  7. Peeling mám zrovna doma :) Je fajn.

    Monča

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná spotřeba :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/limitovany-beauty-bag.html#more

    OdpovědětVymazat
  9. Biosil je fakt super, poslední dobou s ním zaznamenávám jen zázraky! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Spousta fajn produktů. Líbí se mi ty krémy od Nivey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty byly fakt super, kdybych neměla nějaké krémy na pleť ještě v zásobě, tak si je kupuju znova. :)

      Vymazat
  11. Já kdybych takhle spotřebovávala tak to nestačím kupovat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)