Tělové mléko od Cien :)

by - 6:54

Dnes si dáme recenzi na velké balení tělového mléka, které už používám nějaký ten pátek :) Předem říkám, že jsem od něj čekala málo a o to víc mě překvapilo! :)
Mléko má 500 ml, takže jeho obal byl zpočátku dost těžký. Teď už mi zbývá tak třetina obsahu, takže je obal lehčí a lépe se mi s ním mléko dávkuje. Konzistence je spíše řidší, takže není třeba s nádobkou dlouho třepat, protože mléko vyteče téměř samo. Díky tekuté konzistenci se hodně dobře roztírá a také rychle vstřebává, stačí počkat ani ne minutku a  můžete se v klidu oblékat. Mléko moc příjemně voní, ale zdá se mi, že docela rychle ubývá, ale to asi nevadí u tak velkého balení ne? :) Hydratuje dobře, ale pro extrémně suchou pokožku by nebylo, protože je hodně lehké. 
Jak už jsem říkala, tak má 500 ml, ale jeho cenu si úplně nepamatuju, protože ho mám doma už docela dlouho. Odhaduju, že bude stát do 60,-. Pokud se hodně mažete (a nevadí vám tak obrovské balení) a nemáte úplně suchou pokožku, tak do něj běžte. :)

Máte zkušenost s tímto mlékem? Jaké zkušenosti máte se značkou Cien? Já moc ne, tak mi můžete nějaké produkty doporučit :)

You May Also Like

11 komentářů

  1. Vypadá celkem dobře :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám z lídku nejraději jejich másla, nejvíce ta mangové :-)

    Zvu tě na Giveaway.
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty chci hrozně vyzkoušet, ale buď mám velké zásoby mazadel anebo se do Lidlu nedostanu :D

      Vymazat
  3. Ještě jsem jej nezkoušela, ale rozhodně mě zajímá. Hlavně by mě zajímalo jak voní :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta vůně vyhovuje. :-)

      Vymazat
    2. mě se líbý vůně mango je jemná a nebo kokos ten je silnější ale super mám ráda kokos.Já mám mango a jsem s nim spokojená

      Vymazat
    3. To jsem ani nevěděla, že mají nějaké mléko s kokosovou nebo mangovou vůní :)

      Vymazat
  4. Hrozně mě od nich lákají ty másla, pořád na ně slyším nějaký ódy a nikdy jsem je nevyzkoušela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to mám i já, snad se k nim časem dostanu :)

      Vymazat
  5. Jak už jsem se kolikrát zmínila na svém blogu. Mě Lidl poslední dobou fascinuje. Jak pečující kosmetikou tak hlavně oblečením. Občas zde najdete fakt super kousky které nikde neseženete. Musím říct že i kvalita oblečení a jiných výrobků neni vůbec špatná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oblečení z Lidlu jsem nikdy neměla, protože Lidl mám docela daleko od místa, kde bydlím a když už se tam náhodou dostanu, tak je oblečení hroizně přebrané. :(

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)