Šampon Oxygen Moisture od Dove :)

by - 6:30

Tento šampon se už objevil na hodně blozích a protože jsem nechtěla zveřejňovat tuto recenzi v době, kdy byla snad na každém blogu, tak s ní přicházím až teď :) Včera jsem vám na facebooku psala, že jsem si pořídila novou zrcadlovku, ale v pár budoucích článcích se ještě objeví fotky z mého prvního fotoaparátu, protože jsem zrcadlovou ještě nestihla nic na blog nafotit. :)
Šampon je v tubě, která má krásný vzor a barvu, takže na mě působí luxusnějším dojmem než většina šamponů v drogerii. Šampon se tubou skvěle dávkuje a určitě půjde i rozřezat, aby se spotřeboval do poslední kapky. :) Má klasickou gelovou konzistenci a namodralou barvu. Voní moc příjemně a svěže a dokonce jde vůně cítit i z vlasů, pokud je nefénuju. Při nanášení na vlasy stačí malé množství šamponu, protože skvěle pění. Po umytí mám vlasy nejenom voňavé, ale i nádherně heboučké a vzdušné! Po prvním použití jsem nevěřila tomu, jak jsou vlasy na dotek i pohled hezké. Druhý den už to taková sláva není a vlasy jsou už mastné a docela zplihlé, takže tak tak přežiju do večera a ráno si vlasy musím znova umýt. Navíc mi při pravidelném používání vlasy mastí a zatěžuje, takže ho musím střídat s jiným šamponem. I tak si myslím, že je šampon lepší než většina jeho kolegů v drogerii :)
V tubě je klasicky 250 ml a stojí kolem 100,-, což je trochu vyšší cena než u ostatních šamponů v drogerii, ale i tak si myslím, že se tento šampon vyplatí a nejspíš si ho koupím znova. :)

Vyzkoušeli jste tento šampon? Jaký je váš nejoblíbenější kousek z drogerie? Máte raději šampony dražších značek? Preferujete spíše kadeřnické produkty na vlasy? :)

You May Also Like

14 komentářů

  1. Mě tenhle šampon poměrně vyhovoval, krásně voněl i pěnil a vlasy mi zanechal s přirozeným a pěkným objemem :) Bohužel to vymačkávání z té tuby mi dělalo problém a vadilo mi, že ke konci mi nešel vůbec vytlačit.

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ještě zbývá tak 1/4 obsahu a zatím se vymačkává dobře, uvidím později. :)

      Vymazat
  2. Škoda, že vlasy zaťažuje, pretože Dove značku mám celkom rada. Veľmi dobrý je napr. olejový kondicionér. A inak si kupujem skôr šampóny z drogérie, profesionálne mi prídu zbytočne drahšie a efekt je rovnaký, teraz mám Kerastase čo som dostala ako darček a šampón má na vlasoch taký istý efekt ako ktorýkoľvek bežný šampón, takže nevidím dôvod vyhadzovať peniaze do vzduchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám docela jemné vlasy, takže mě stačí opravdu malinko a jsou zatížené. Takže je dost možné, že ti to dělat nebude :)

      Vymazat
  3. Já si na tento šampon (a na dalších sto věcí) brousím zuby už nějaku dobu, takže až trošku snížím zásoby, jdu do něj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tento šampon nově - nedávno jsem ho vyhrála. Použila jsem ho tedy teprve dvakrát, ale zatím jsem spokojená. :) Ale mám takové špatné tušení, že brzy už mi moc vyhovovat nebude, protože tak to mám u velké většiny šamponů. Prostě mi vyhovuje pár dní a pak už ho používat nemohu, protože buď se mi vlasy začnou hrozně rychle mastit a nebo mívám lupy. No, uvidíme. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím maštěním jsem to u tohoto šamponu měla taky, proto ho musím střídat s jiný šamponem :)

      Vymazat
  5. Na tento šampon jsem se už několikrát dívala. Dokonce bych si ho i koupila nebýt toho že byl v akci Pantene aqua, který jsem taky chěla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho příště vyzkoušej, patří k lepším drogérkovým kouskům :)

      Vymazat
  6. Chystám se vyzkoušet jeho kolegu ve zlatém obalu, a ani by mi tolik nevadilo to zatížení, protože mám vlasy docela objemné :D

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem ho v drogerce zahlédla ale Dove mě nikdy neoslnil, třeba někdy tenhle vyzkouším a změním názor. Zatím mám dva oblíbené šampony. Z našich drogerech v ČR mám ráda Garnier fructis, Elseve.. Jinak momentálně používám ze Španělska Tresemmé, který mi zatím přijde fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier se mi zdá taky fajn, ale od Elseve jsem měla snad jen jeden kousek, tak úplně nedokážu říct, zda mi značka sedí nebo ne :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)