Řasenka Rocket Volum´ Express od Maybelline :)

by - 18:24

Omlouvám se, že včera nebyl článek, ale vůbec jsem neměla čas. Posledních pár dní jsem byla každý den v práci od rána do večera, takže jsem neměla čas a když jsem byla doma z práce, tak jsem byla tak unavená, že jsem nebyla schopná nic udělat.. Nevím, jak to budu mít s prací nyní, ale už bych tam neměla být úplně každý den, tak snad budu mít na články čas. Budu se snažit, protože mě hrozně mrzí, že se blogu nemohu tolik věnovat :)
Dnes si dáme po dlouhé době recenzi na jednu super řasenku od Maybelline. Už v názvu jste si mohli přečíst, že se bude jednat o slavnou Rocketku :) Řekla bych, že tato řasenka je po klasické Colossalce 2. nejoblíbenější mezi lidmi. No a já se taky musím připojit ke spokojeným zákaznicím :)
Obal řasenky se mi moc líbí, nemá přehnaně moc popisů a je hezky barevný, takže mu nemám, co vytknout. Řasenka má umělý kartáček, který je oválného tvaru a jeho špička je zúžená. Detail kartáčku si můžete prohlédnout níže. Líbí se mi, že na kartáčku nezůstává nadbytečná barva, takže mi  pak řasenka neslepuje řasy. Řasenka ze začátku byla sice mokřejší, ale i tak se mi s ní skvěle pracovalo a neměla jsem problém se slepováním řas. Její efekt na mých řasách se mi moc líbí, protože je krásně prodlouží, zahustí a výrazní. Je super, že během dne se řasenka vůbec nehne a perfektně drží na svém místě. Někde jsem slyšela, že někteří lidé mají problémy s odlíčením, ale to jsem vůbec nezaznamenala. Používám dvoufázový odličovač, který všechno odlíčí bez problému. Poslední věc, kterou jsem zapomněla zmínit je, že mám řasenku v odstínu Brown Marron, což by měla být hnědá, ale na řasách to vůbec nejde poznat. Měla jsem za to, že se tento odstín už vyprodával, ale nejsem si tím úplně jistá. Každopádně jsem s touto řasenkou moc spokojená, takže bych si klidně koupila i její černou verzi.
Řasenka má 9,6 ml a její plná cena se pohybuje do 200,-. Já jsem ji pořizovala ve výprodeji za 50,- a právě díky tomu si nejsem jistá, zda se dá tento odstín ještě normálně sehnat. Používám ji už asi 2 měsíce a pořád se s ní dá pracovat, ikdyž už je sušší než byla z počátku. Řasenku můžu jedině doporučit :)

Detail kartáčku:

Efekt na mých řasách:

Má někdo z vás zkušenost s touto řasenkou? A jak jste spokojení? Jaká je vaše nejoblíbenější řasenka z drogerie? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Túto som chcela už dlhšie vyskúšať, ale na môj vkus ten objem nič moc. Podľa fotky skôr riasy predĺži, ale väčší objem moc nepozorujem, teda aspoň ja si pod objemovou riasenkou predstavím trochu iný efekt, ale je to samozrejme vec vkusu :)

    Sue Diamond
    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten objem jsem myslela tak, že celkově ty řasy zmohutní a jsou celkově objemnější. Mám ráda, když mi řasenka řasy prodlouží, neslepí a celkově je udělá výraznější a hezčí na pohled, ale přitom nemám na každé řase tuny řasenky. :)

      Vymazat
  2. Tuto řasenku jsem zkoušela ve všech verzích - černou, tuto hnědou a voděodolnou, nejlépe mi sedla právě ta hnědá, voděodolnou nedoporučuji, měla jsem s ní problém u odličování, černá klasika je takový průměr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lišily se nějak konzistencí? Anebo proč se ti zdála ta hnědá nejlepší?

      Vymazat
  3. Tuhle řasenku jsem také měla a patří k mým oblíbeným!

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)