Houbička na makeup od Oriflame :)

by - 6:30

Jak asi víte, tak houbičky na makeup mám moc ráda a když jsem objevila v katalogu Oriflame tuto houbičku, musela jsem si mít. A je vážně super :)
 Houbička vám přijde v takovém igelitovém pytlíčku, který má milion popisů a není na něm nic zajímavého. Samotná houbička je fialové barvy a na dotek je úplně jiná než houbičky, které jsem doposud vyzkoušela. Na vyzkoušené houbičky jsem psala i recenze, můžete si je přečíst zde a zde. Tato z nich je nejmenší a má ideální tvar. Po praní se asi 2x zvětší, tak se toho pak nelekněte. Každopádně nahoře má tato houbička zúženou špičku, která je naprosto skvělá na zapracování korektoru. Dole je houbička hezky zakulacená, takže se skvěle používá na zapracování makeupu. Zdá se mi, že do sebe vsakuje méně produktů, než mé předchozí 2 houbičky. Produkty na pleti po zapracování vypadají hezky a přirozeně, takže i v tomto směru houbičce nemám co vytknout. Trochu mě štve, že když ji jednou použijete, tak už nikdy ji nebudete schopni vyčistit tak dobře, aby byla úplně čistá, takže pak vypadá trochu nechutně.
Já tuto houbičku kupovala asi za 50,- nebo 60,-, ale od té doby jsem ji už v katalogu neviděla. Kupovala jsem si ji v předchozím katalogu a nyní už tam nebyla, takže tomu moc nerozumím. Každopádně bych ji mohla určitě doporučit a sama si chci koupit ještě další kousek, protože je opravdu skvělá a navíc je i docela levná.

Používáte tyto houbičky? Máte zkušenost s touto od Oriflame? Jak vám vyhovuje? Má některá z vás nějaké informace o tom, zda ještě bude v katalogu? :) 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tak po té se musím podívat, houbičky jsou prostě to nejlepší na nanášení makeupu či korektoru, jsem ráda, že jsem jim přišla na chuť :) Momentálně mám hodně oblíbenou Real Techniques, ale v budoucnu raději sáhnu po téhle, hlavně kvůli ceně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky je mám na nanášení makeupu a korektoru nejraději :) Real Techniques bych také ráda vyzkoušela, ale ta cena... :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)