Balzám na rty Baby Lips od Maybelline :)

by - 6:56

Tyto balzámky jsou hodně známé a většina z nás už nějaký vyzkoušela. Mě trvalo docela dlouho, než jsem se k nějakému dostala, protože jsem tak nějak neměla potřebu si je pořídit. Nakonec jsem ale ráda, že ho mám, protože po něm sahám každý den :)
Nedivte se, že v názvu mám 1 balzám a teď jsou na fotkách 2. Já vlastním jen ten klasický modrý Hydrate a ten růžový Pink Punch je mojí sestry. Ona vyzkoušela oba tyto kousky a říkala mi, že se liší akorát barvou a vůní, protože ostatní vlastnosti mají stejné. Takže jsem nafotila oba, aby byl článek barevnější :) 
Obaly těchto balzámků se mi líbí moc, jsou krásně barevné a jen tak je nepřehlédnete. Jejich obal je i docela jednoduchý a nemá na sobě milion popisů, což mi také vyhovuje. Vůně těchto balzámku je kapku chemická, ale nijak mi nevadí a neobtěžuje mě. Moje sestra mi dala ten modrý, protože jí vůně obtěžovala a pokaždé, co ho měla na rtech měla pocit, že má v puse nějaký parfém. Tohle se mi nestává a nijak mi parfemace balzámu na rtech nevadí. Balzámky jsou na rtech spíše lehčí, takže nečekejte, že vám zpraví třeba do krve rozpraskané rty, to určitě ne, takže bych si je nepořizovala třeba na zimu, protože by vám ty málo vyživovaly. Ale jsou vhodné jen tak na den do kabelky a na rychlé přemazání během dne. Před spaním bych používala spíše hutnější balzámy. Když mám balzám nanesený na rtech, tak je mi příjemný a rty mají hezký lesk. 
U nás je v prodeji celkem v 6 variantách, pak je ještě edice Electro, ve které je 5 kousků, takže věřím, že si vybere každý. Jeden balzámek má 4,4 g a jeho plná cena je kolem 60,-, v akci se dají sehnat i za 40,-. Já bych balzámky doporučila, ale musíte počítat s tím, že jejich hydratace není nijak skvělá a vaše rty nezachrání, takže jsou spíše vhodné jen tak na přemazání během dne. 

Máte s nějakou verzí těchto balzámků zkušenost? A jak vám vyhovují? Která je vaše nejoblíbenější verze? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Z klasické řady jsem si ve velkém nadšení pokoupila všechny a můžu souhlasit, veselý obal, na použití během dne ucházející, ale žádný zázrak to prostě není..Pak jsem si koupila ještě dva z řady Electro, ty jsem zatím nezkoušela, ale myslím, že na tom budou asi podobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty Electro jsem taky koukala, ale mám tolik balzámů, že jsem si zakázala kupování dalších :D

      Vymazat
  2. Ta Electro verze je lepší hlavně pigmentací, jinak hydratace zůstává stejná u obou verzí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)