Přístroj Pedi Spin :)

by - 6:30

Ještě pořád tu máme léto, takže si myslím, že je článek o přístroji na broušení pat aktuální, protože většina z nás se o svá chodidla stará nejvíce právě v tomto ročním období. :)
 Přístroj mi přišel v tomto obalu. Ten jsem hned po vybalení přístroje vyhodila, protože mi už byl k ničemu. 
Krabička obsahovala toto:
Vlevo je zjemňující nástavec (ten černý), který má ještě 5 náhradních zjemňujících ploch, které se po opotřebení mohou vyměňovat. Dále na fotce můžete vidět pilník, který má docela drsný povrch. Vedle něj je malý kartáček, který slouží k oprášení přístroje a pak samotný přístroj. 
Takto vypadá samotný strojek se sundaným víčkem bez jakéhokoliv nástavce:
Strojek s pilníkem a se zjemňujícím nástavcem vypadá takto:
A teď už jdeme na samotnou recenzi. Všechny součástí a nástavce přístroje jsem zmínila výše, takže se k nim už oc vracet nebudu. Chtěla bych ještě zmínit, že strojek je převážně z plastu a je poháněn na baterie AA, které nejsou součástí balení. Ovládáte ho modrým posunovacím tlačítkem na boku, které má 3 polohy- vypnutí, 1. rychlost a 2 rychlost. Když strojek zapnete na jednu z rychlostí, tak začne vdávat hrozně hlasité zvuky, což je chvílemi až otravné a někdo by se toho mohl leknout. Dále mi na něm vadí, že se při zapnutí strojek docela dost otřásá a díky tomu má krytka na baterie pořád tendenci z strojku padat. Jinak se mi strojek zdá použitelný. Nejprve by se měl používat pilník, který zbrousí ztvrdlou kůži a po něm zjemňující nástavec. Samotný pilník je naprosto skvělý, protože mi krásně obrousí chodidla a vypadají mnohem lépe. Zjemňující nástavec jsem si zas tak neoblíbila, protože mi přijde, že skoro nic nedělá a akorát je pak bílý od obroušené kůže, takže ho skoro nepoužívám. Se strojkem jsem spokojená a to hlavně díky pilníku, protože ten opravdu něco dělá. I tak bych ale doporučila k tomuto strojku používat ještě krém na nohy, aby vaše chodidla měla opravdu pořádnou péči. :)
Strojek si můžete koupit zde, ale jak jsem byla na dovolené na Slovensku, tak jsem ho viděla i normálně v prodejně Coop. Tam stál kolem 6eur, jinak je jeho cena na netu kolem 200,- až 300,-.

Používáte nějaký takový strojek? Od jaké značky? Jak jste s ním spokojené? Pečujete o své chodidla více v létě nebo v zimě? :)

Děkuji stránce postovnezdarma.cz za poskytnutí přístroje Pedi Spin k recenzi.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)