Spotřebované produkty SRPEN 2015

by - 6:30

Na tento díl jsem se opravdu netěšila, protože mi připomíná, že tu znova škola! Asi mi nebudete věřit, ale fakt se mi tam nechce :D 
Tentokrát tu nemám produktů moc, celkově jich je  a připadají mi takové obyčejné. Spotřebovala jsem hlavně věci, které jsem měla delší dobu. 

Vlasy
Garnier šampon s pivními kvasnicemi a granátovým jablkem pro objem vlasů (recenze)- tento kousek se tu objevuje už po několikáté a dneska dokonce ve 2 baleních. Já ho miluju! Nádherně voní, hodně pění, vlasy po něm mají přirozený objem a více se nemastí. Toto jsou už několikáté balení, které jsem spotřebovala a určitě ne poslední. :) Menší lahvička má 250 ml a stála kolem 50,-, větší lahvička má 400 ml a pořídila jsem ji v akci za 60,-.

Garnier šampon s citrusy a kaolínem pro mastící se vlasy- tento šampon jsem měla poprvé a ještě jsem na něj nestihla napsat recenzi. Jeho konzistence byla spíše krémová, což mi poprvé přišlo divné vzhledem k tomu, že je určený na mastící vlasy (tuto konzistenci bych čekala u šamponu pro suché vlasy). Každopádně mi i tak vyhovoval a vlasy zbytečně nemastil. Nejlepší na něm byla vůně, je hodně svěží a taková neobyčejná. Šampon bych si klidně pořídila znova, protože mi vyhovoval. 250 ml stálo kolem 50,-.

Garnier bezoplachový kondicionér pro objem a hustotu- tento sprej byl ségry, ale já ho taky používala Neobjevila se na něj recenze, protože jsem ho začala používat v době, kdy mu zbývala tak pětina obsahu. Tyto spreje normálně nepoužívám, protože mám hodně jemné vlasy a nechci je zatěžovat. Sahám po nich jen ve chvílích, kdy mám nalakované vlasy a chci je rozčesat. V tomto ohledu mi moc vyhovoval a používala jsem ho ráda. Měl příjemnou vůni připomínající jablka. Naplánuju si ho hned pořizovat znova, protože tyto spreje hodně střídám. Měl 150 ml a stál kolem 60,-.

Odličování, čištění a péče o pleť
Avon hydratační pleťová maska s ovocem acai a plody z Amazonie (recenze)- tuhle masku už mám docela dlouho a pořád jsem z ní tak nějak v rozpacích a neví, co si o ní myslet. Z počátku jsem z ní byla totálně nadšená, ale pak už mi tak skvělá nepřišla. Má božskou vůni připomínající čaj a zvláštní gelovou konzistenci, díky které se špatně dostává z pleti. Měla by se jen setřít ubrouskem, ale to jsem měla pleť akorát ulepenou, takže jsem ji smývala a to bylo téměř nemožné. Někdy mi pleť i podráždila, tak nevím. Znova si ji kupovat nebudu a raději sáhnu po jiném kousku z řady Planet Spa. Měla 75 ml a její cena se pohybuje kolem 70,-.

Tělo, ruce, nohy
Avon sprchový krém Indian Rituals (recenze)- tento sprcháč jsem milovala. Byl krémový, takže nevysušoval pokožku. Ale úplně nejvíce jsem si na něm zamilovala vůni, je tak hrozně zvláštně orientální a netypická, až jsem se do ní zamilovala. Opravdu se na něj mrkněte, protože byl skvělý. :) Měla jsem větší (500 ml) balení, které stálo kolem 80,-, ale dá se sehnat i menší velikost.  

Avon gel na intimní hygienu- zmiňovala jsem ho už několikrát a pořád ho moc ráda používám. Je bez parfemace, takže nepodráždí ani citlivou pokožku. Pokud nevíte, po jakém gelu sáhnout, tak zkuste tento. Má 300 ml a v akci se dá sehnat i za 50,-.

Avon hydratační krém na ruce s růží a broskví- tento kousek se už neprodává. Já už ho měla hodně dlouho a poslední rok jsem ho s sebou nosila do školy v batohu. Rychle se vstřebával, taže na rychlé namazání byl super. Krásně voněl a celkově jsem ho měla ráda. Měl 75 ml a dostala jsem ho dárkem. 

Dekorativní kosmetika
Avon oční linky Mega Effect (recenze)- tyto linky se mi podařilo z katalogu objednat úplně omylem, ale když už mi přišly, tak jsem je začala používat. Měly hodně zvláštní hrot, který byl zkosený a pevný jako u klasické fixy na papír. Pracovalo se mi s nimi dobře, ale už mi začaly vysychat, takže je vyhazuju. Byly krásně černé a celkově mi vydržely cca půl roku. Měly 1 ml a stojí kolem 70,-.

Isana balzám na rty (recenze)- balzám už vlastním také docela dlouho dobu. Používala jsem ho každý den, pak mi někde zapadl a skoro 2 měsíce jsem používala nějaký jiný. Až teď jsem ho znova našla, ale nějak podivně smrdí, takže ho raději vyhodím. Měl 4,8 g a kupovala jsem ho asi za 30,-. Za tu cenu byl super! :)


Vůně a tělové spreje
Essence parfém Like An Unforgettable Kiss (recenze)- parfémek se mi podařilo vyhrát a měla jsem z něj pravdu radost, protože skvěle voněl. Ta vůně byla honě nasládlá a výrazná a občas jsem na ni prostě měla chuť. :) Bohužel se už nedá nikde sehnat. Měla 10 ml a vím, že její cena v obchodě sahala na 100,-.

Avon tělový sprej s vůni jabloňového květu- sprej měl krásnou jablkovou vůni a používala jsem ho moc ráda. Na takovýchto sprejích ujíždím hlavně přes léto, protože hezky osvěží, ale zároveň krásně voní. Tento sprej už se nedá sehnat v této vůni, ale  katalogu je na výběr dalších 8, ze kterých si určitě vyberete. Měl 100 ml a stál kolem 60,-.


Ostatní a vzorečky
Albert gel na holení (recenze)- mají divnou vůni a hrozně rychle ubývají, ale jinak jsou fajn. Jo a ještě mají příšerné dávkování, díky kterému máte gel úplně všude, jen ne tam, kde vážně chcete :D Jedno balení má 200 ml a normálně se prodává za 80,-, já je sehnala v akci 1+1. 

Sefiros houbička na makeup (recenze)- byla to má nejdražší houbička a vydržela toho nejméně. Už ji musím vyhodit, protože se mi začala při používání drolit.. Ze začátku mi vyhovovala a byla super jak na korektor, tak i na makeup. Produkty s ní vypadaly prostě přirozeně a krásně, ale už bych si ji znova nepořídila. Kupovala jsem ji ve slevě za 79,-, ale její normální cena sahá až na 150,-. Za tu kvalitu ji opravdu doporučit nemůžu..

Taštička (recenze)- tato taštička mi přišla společně se štětci k recenzi. Má na sobě nápis Ecotools, ale  nemyslím si, že by to byl pravý produkt této značky, protože se mi hrozně brzo rozpadla. Má díru a už se vypáral i cvoček na zapínání, takže letí pryč.  

Co jste spotřebovali vy? Máte s nějakým produkty zkušenost? Také se vám už někdy stalo, že jste si objednali určitý produkt a přišla vám totální napodobenina jiné značky? 

You May Also Like

5 komentářů

  1. S tou maskou od Avonu mám rovnaký problém, zotrieť tampónom sa nedá, takže som ju tiež musela pracne umyť, čo pri jej gélovej konzistencii nebolo vôbec ľahké a keďže som ju umyla, tak sa mi zdá, že žiaden efekt hydratácie na pleti neostal. Škoda, pretože maska pekne vonia, ale ten účinok nechápem. Garnier granátové jablko plne chápem, tiež ho mám rada, teraz používam z tejto značky levanduľový šampón pre lesk vlasov a je úžasný, nemastia sa mi z neho vlasy a tiež pekne vonia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč tu masku tak pokazili. Ostatní masky této značky jsou super. Levandulový šampon bych si nekoupila právě kvůli té levanduli, nemám tu vůni ráda.

      Vymazat
  2. Zkušenost mám se šamponem s citrusy a kaolinem, který je moc fajn, obecně mám až na vyjímky řadu Ultra Doux ráda. Pak s pleťovou maskou od Avonu, ale kromě toho, že hezky voní mi přijde k ničemu. A na ten sprcháč od Avonu jsi mně nalákala už v recenzi, takže bych ho ráda vyzkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme hodně podobný názor, protože souhlasím se šampony, i s maskou. Takže si myslím, že bys byla spokojená i s tím sprchovým gelem :)

      Vymazat
  3. Tak ten gel na holení vypadá vážně jako šlehačka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)