Levný gel na holení z Alberta

by - 6:30

Nedávno jsem v Albertu narazila na akci, která se týkala gelů na holení jejich značky. Rozhodla jsem se je prubnout a dnes se s vámi podělím o své zkušenosti a dojmy :)
 Obal tohoto gelu je fakt obyčejný a nijak se mi nelíbí. Hned při prvním použití jsem u gelu narazila na docela velký problém- dávkování. To je klasické jako u většiny těchto gelů, ale je problém v tom, že se těžko mačká a když už se vám to podaří, tak se téměř nedá korigovat množství. Dokonce se mi párkrát povedlo produkt vystříknout i mimo moji dlaň (např. na zem, na stěnu). Tuto zkušenost s ní nemám jen já, ale potvrdila mi to mamka i sestra. Tím pádem docela dost pěny jen tak vyplýtváte. Navíc pěna nepřestává téct v okamžiku, kdy pustíte spoušť, ale nějaké množství vyteče i samovolně. Celkově mi připadá, že se pěna hodně rychle spotřebuje.. Jedno balení mi vyšlo tak na měsíc používání. Gel je vhodný jak na nohy, tak oblasti bikin i podpaží. Nedráždí pokožku, trošku vysušuje a s žiletkou spolupracuje dobře. 
Jedna nádobka má 200 ml a spotřebuje se cca za měsíc, což je docela rychlá doba. Její normální cena je kolem 80,-, já je měla ve slevě za 40,-. Gel bych mohla doporučit, protože se dá normálně používat, ale připravte si nervy na to blbé balení!

Používáte gely nebo pěny na holení? Jaká je vaše oblíbená? Saháte spíše po dražších kouscích, anebo třeba i po levnější Balei? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Já mám rada pěnu na holení od ISANY - pánskou. Dá se sehnat v akci za super cenu, je hutná opravdu hodně a vydrží hrozně dlouho. Momentálně mám ve sprše pěnu na holení od Isany s vůní melounu :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tu se možná mrknu! Akorát se do Rossmannu nedostávám moc často... :/

      Vymazat
  2. To je škoda, že tak rychle ubývá, ale já to mám tak i u ostatních gelů, za měsíc jsou pryč :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě většinou vydrží na měsíc a půl až 2 měsíce :)

      Vymazat
  3. Já používám Baleu, je levná a funguje dostatečně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baley se trošku bojím, ale možná po ní někdy sáhnu. :)

      Vymazat
  4. Já jsem věrná gelům na holení Balea, krásně voní, v nabídce je víc parfemací, takže je na výběr, za pár korun a odvedou dobrou službu, takže za mně spokojenost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše, já se jich trochu obávám, ale třeba je někdy zkusím :)

      Vymazat
  5. Děkuji moc za tento velice zajímavý článek :) Já jsem si nedávno také sháněla nějaké levné věci k nám domu a hodně se mi líbila i tato stránka zde , kde mají docela dost slevových kuponů na různé věci, takže je možné, že se ti to bude i někdy hodit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)