Micelární voda a kondicionér na řasy od Fm Group :)

by - 9:18

Dnes přicházím s recenzí na 2 produkty od značky Fm Group. Od této značky jsem už v minulosti vyzkoušela 2 produkty (makeup a bází pod makeup), na které si můžete přečíst i recenzi. Z makeupu jsem nadšená a báze také nebyla špatná. Na tyto 2 produkty jsem se moc těšila a hned jak mi dorazily jsem je začala testovat. Ještě na úvod bych chtěla říct, že nevím, kde se dají normálně sehnat, ale já je mám z této stránky. :)

Odličovací a čistící micelární voda od Fm Group
Popis: Micely jsou kulaté částice, skládající se z mnoha chemických sloučenin. Díky své struktuře se mohou mísit současně jak s vodou, tak i s tuky, což jim umožňuje pohlcovat různorodé nečistoty a důkladně očistit pleť. Po použití odličovacího přípravku již nemusíte obličej oplachovat. Odličovací přípravek úspěšně nahrazuje uklidňující pleťovou vodu a hydratační pleťové mléko.

Micelární voda má naprosto jednoduchý obal a design, který tak úplně nezaujme. Naopak vůně, ta vás zaujme hned na první otevření, protože je skvělá. Voní stejně jako makeup a báze pod makeup od této značky a já se té vůně nemůžu nabažit. :) Poprvé jsem tuto micelární vodu vyzkoušela u přítele, když jsem u sebe neměla nic jiného na odlíčení a v očekávání se těšila na to, jaká bude. Nejprve jsem ji vyzkoušela na oči a byla jsem velmi překvapená! Tato micelární voda totiž dokáže odlíčit i oční makeup a řasenku, sice jí to trvá déle než dvoufázovému odličovači, ale dokáže to. Většina micelárních vod, které jsem vyzkoušela to nezvládly a akorát všechno líčení rozmazaly a podráždily mi oči. Takže už po prvním použití jsem si micelární vodu velmi oblíbila. Skvěle odličuje i pleť, takže s ní nemám vůbec žádný problém. 
V balení je 200 ml a na této stránce ji můžete pořídit za 200,-. Sice je to trochu vyšší cena, než seženete v drogerii, ale pokud patříte mezi ty, co si odličují oči micelární vodou, tak sáhněte po téhle. Budete mít odlíčené oči a bez zbytečné námahy nebo podráždění. 

Kondicionér na řasy od Fm Group 
Popis: Účinný kondicionér navržený tak, aby zlepšil stav řas. Koncentrovaný elixír stimuluje růst řas a zabraňuje jejich vypadávání, činí je delší, silnější a hustší, regenerované, vyživené a posílené řasy získávají zdravý vzhled a krásný lesk. První výsledky jsou viditelné již po 15-ti dnech. Inovativní receptura tohoto produktu byla vyvinuta na základě pečlivě vybraných složek, jakými jsou: Biotinoyl Tripeptide-1, kreatin, arginin, panthenol, arganový olej a vitamíny C a E. 

Sérum dorazí v krabičce, která mi bohužel dorazila úplně zmačkaná (Česká pošta, že ano) a v ní najdete i příbalový leták. Samotné sérum má jednoduchý obal podobný očním linkám. Štěteček také vypadá jako od očních linek, akorát na něm je průhledná tekutina. Sérum se nanáší každý večer, aplikujete ho jako linku těsně k řasám. Může se používat jak na horní, tak i na spodní řasy, ale já ho používala jen na horní. Má průhlednou barvu, takže na víčku nejde vidět jakmile zaschne. Jeho konzistence je tak akorát, protože zbytečně nestéká všude kolem, ale zůstává na svém místě. Používala jsem ho pravidelně cca 18 dní, pak jsem měla v oku ječné zrno, tak jsem přestala, protože mě oko docela dost bolelo. Po těch 18 dnech jsem na řasách nezpozorovala téměř žádný rozdíl, jediné co mi připadá je, že mi méně padají řasy při odličování. Sérum by mělo pomáhat i v tomto směru, takže si myslím, že je to právě kvůli němu. Na konci článku jsou i fotky před začátkem používání a v 16 den, takže se můžete sami přesvědčit. Sérum budu používat i nadále a v budoucnu se nejspíš objeví ještě jeden článek o tomto séru a mé zkušenosti s ním po delší době. :)
Sérum má 4 ml a na této stránce ho můžete pořídit za 240,-. Cena tohoto séra mi přijde fakt super, obzvlášť, když ji srovnám se stejnými přípravky jiných značek. 

Řasy: 

Shrnutí: Micelární voda je skvělá a můžu ji jedině doporučit. :) Sérum na řasy jsem používala asi 18 dní a zaznamenala jsem, že mi řasy padají méně, budu ho nadále testovat a za nějakou dobu se objeví článek :)

Máte někdo zkušenost s těmito produkty? Jaká je vaše nejoblíbenější micelární voda? Používáte nějaké séra na řasy? A jak jste s nimi spokojené? :)

Děkuji stránce monikyvonavyobchod za poskytnutí micelární vody a kondicionéru na řasy k recenzi.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Zaujala mně ta micelárka, ale pátrat po ní zatím nebudu, mám docela velkou zásobu micelárek, teď zrovna to je moje oblíbená od Garnier:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta od Garnier mě moc nezaujala. Navíc nedokázala odlíčit oči, vždycky mi produkty rozmazala kolem.. :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)