Tužka na oči od Pupy :)

by - 11:27

Krásný den! Dnes bych vám ráda ukázala tužku na oči od Pupy, kterou jsem si pořídila na dovolené. Objevila jsem tam obchůdek Pupy a moc jsem si chtěla něco pořídit, nakonec jsem sáhla na tužku na oči, kterou měli ve slevě. :)
Obal tužky je ve stejném odstínu jako samotná tužka, což se mi líbí. Obzvlášť praktické by to bylo, kdybych měla tužek této značky více, protože bych hned věděla, po které to vlastně sahám. Mám ji v odstínu 23, což je krásná studená růžová se stříbrnými odlesky. Nekoupila jsem si ji abych s ní dělala linky, ale místo krémových stínů. Nanáším jí v tenké vrstvě na celé víčko a to vytvoří krásný lesk. Můžu ji na víčku nechat buď samotnou anebo na ni dát nějaký sypký stín, každopádně v obou případech mi vydrží v hezkém stavu celý den a to mám mastná víčka. :) Navíc je i voděodolná, což můžu potvrdit, testovala jsem ji na dovolené a i koupání v klidu přežila. Líbí se mi, že je tužka krásně měkká, takže nemusím na víčku tlačit, ale zároveň není tak měkká, že by se mi lámala (a to ani ve vedrech!). Už jsem ji i několikrát strouhala a šlo to naprosto bez problému, takže ani v této oblasti nemám tužce co vytknout. 
Ještě jsem zapomněla zmínit, že na druhé straně tužky je houbička, ale u ní přesně nevím k čemu slouží. Myslím si, že k rozmazání tužky, ale na to mi připadá docela tvrdá, tak nevím. Pokud někdo z vás ví, tak mi to napište dolů do komentáře :)
Nezjistila jsem, jaké množství obsahuje. Pořizovala jsem ji ve slevě asi za 100,-, ale její normální cena se pohybuje kolem 200,-. Je super, že je tato tužka v nabídce asi ve 25 odstínech, takže si vybere opravdu každý. Odstíny tužek si můžete prohlédnout zde

Máte zkušenost s touto značkou? Jaký produkt jste vyzkoušeli? Používáte tužky na oči místo krémových stínů? Jak se vám líbí odstín, který jsem si vybrala? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Krásná a hodně neobvyklá barva.:-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)