Co obsahuje má kosmetická taštička? :)

by - 7:58

Nikdy jsem nepatřila mezi ty holky, co by měly kosmetickou taštičku, kterou by většinu času nosily všude s sebou. Tohle léto je to ale jinak a taštičku mám většinu času ready, protože je to pro mě jednodušší. Snažím se v ní nenosit hlouposti, ale opravdu věci, které se mi hodí. Tak se na to jdeme podívat :)
Nejprve bych začala samotnou taštičkou. Objednávala jsem si ji v Avonu ve slevě, takže mě vyšla na nějakých 150,-. Má krásnou barvu a celkově jsem si zamilovala její design. Je úplně jednoduchá, takže přední stranu zdobí pouze mašle a zadní je holá. Nahoře má jeden zip. Rozměrově je spíše menší, takže se vám do nevlezou tělové mléka a podobné větší přípravky. 

Když jsem z ní vytáhla produkty, tak vypadaly nějak takto:

A teď vám je popíšu z blízka. :)
V taštičce mi nemůžou chybět produkty na odlíčení a pro hydrataci pleti. Aktuálně s sebou nosím dvoufázový odličovač od Garnier (recenze), který pořád miluju. Na pleť mastné produkty úplně nemusím, takže používám micelární vodu od Fm Group (recenze). S těmito produkty pleť dokonale odlíčím, takže pak už sahám jen po pleťovém krému. Tento je od Garnier (recenze) a mám už jeho druhé balení, bohužel už se nedá sehnat. A samozřejmě nesmím zapomenou na vatové na odstranění přetažené řasenky nebo nepovedené linky a vatové tamponky. 

Na pleť si vystačím jen s těmito produkty. Korektor Affinitone od Maybelline používám na zakrytí nedokonalostí a na kruhy pod očima. Na korektor používá houbičku od Oriflame (recenze). Pleť pak už jen zapudruju, aktuálně mám sypký pudr od She, ale střídám ho i s mým oblíbeným Stay Matte od Rimmelu. Na zapudrování mám no name štětec (recenze), který je na délku ideálně malý, takže se do taštičky hezky vejde. 

No a pak už zbývá jen dekorativní kosmetika. V taštičce nosím i linky, které nepoužívám úplně pokaždé, ale občas na ně mám chuť. Tyto jsou od Dermacolu (recenze) a jsem s nimi spokojená. Řasenka je Rocket Volum´od Maybelline. Jako podklad pod stíny anebo jen tak na víčko používám tužku na oči od Pupy v odstínu 23 (recenze). Delší dobu jsem hledala nějakou ideální paletku jen tak na cesty nebo do taštičky a asi jsem našla. Tuto jsem kupovala v HM v nějakých slevách za 15,- a jsem z ní nadšená. Obsahuje 3 třpytivé stíny a 3 matné, které jsou primárně určené na obočí, ale jako matné stíny na víčko se dají použít úplně v klidu. :) Její pigmentace není nejlepší a stíny docela dost práší, ale dokážu to přežít. Líbí se mi hlavně kvůli sestavení odstínů a velikosti. Poslední produkt, který musím ít vždy při sobě je balzám na rty. Docela je střídám, právě používám Baby Lips od Maybelline (recenze).

Detaily a pigmentace paletky:

Nosíte s sebou kosmetickou taštičku? Pokud ano, co obsahuje? Máte s nějakým produktem zkušenost? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Musím pochválit taštičku, je moc krásná:-) Já v taštičce nosím v podstatě hlavně dekorativku, pak nesmí chybět zrcátko, antibakteriální gel na ruce, krém na ruce, mini balení deodorantu a voňavka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrcátko ani nenosím, gel na ruce jen občas, protože ho střídám s ubrousky na ruce, krém na ruce také nosím, ale mimo taštičku. :)

      Vymazat
  2. Kdysi jsem si zavedla tastičku do kabelky, ale nakonec to skončilo tak, že jsem vždy měla celý obsah uvnitř kabelky :D s sebou nosím pouze balzám na rty a misto pudru matující papírky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to se mi zdálo, že jsi do školy nosila taštičku pořád. :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)