Brandnoozbox za srpen 2015

by - 8:09

Včera mi opět přišel Brandnoozbox a já se rozhodla, že článek o něm sepíšu hned. :) Z boxu jsem nadšená a moc se mi líbí, tak se na něj vrhneme.


Jako první položku v dopise vidím bonbóny Veselí Špuntící od Pedra. Několik balení bonbónů od Pedra jsem už vyzkoušela, takže si myslím, že tyhle budou taky fajn :) Jsou červencovou novinkou a seženete je za 13,-.

Další věc je čaj od Megafyt. Mohli jste ho dostat buď v třešňové verzi anebo v malinovo-citrónové, kterou mám já. Je super, že tento čaj můžete připravit normálně teplou vodou, ale i studenou. Čaje od této značky mám ráda, ale jejich cena je trochu vyšší (54,-). 

Teď přichází na řadu produkty, které mě opravdu nezaujaly a jsou z boxu nejhorší. Jsou to omáčky od Vitany. Nemám ráda takové směsi, nikdy bych si to nekoupila a nezaujaly mě ani jejich příchutě (Kuře na paprice, Svíčková). A taky si nemyslím, že by to mohlo chutnat dobře, takže nevím, co s nimi uděláme. Každopádně jsou to červencové novinky a jedno balení stojí 30,-.

V boxu jsem tentokrát našla puding, který má příchuť čokolády a višní. Je od značky Amylon a má super retro obal. Určitě ho ochutnám, ale trochu se bojím, že mi nebude chutnat, protože nemusím čokoládové pudingy. Ale pro ty, kterým čokoládová příchuť nevadí, by to mohlo být super :)

Další produkty jsem snědla hned, co jsem balíček rozbalila. Miluju pendreky a těmto od Pedra jsem prostě neodolala. Jsou v kolové příchuti a v příchuti Tutti Frutti. Oboje mi chutnalo, ale za mě byla lepší kola. Jsou to červnové novinky a stojí 15,-.

Při skládání obsahu boxu nezapomněli ani na slané. Tentokrát jsem objevila Mini ryby od Vest. Myslím si, že budou dobré, protože jsem něco podobného už někdy ochutnala. Stojí 17,-.

Na alkohol také nezapomněli. Toto pivo je od značky Bear Beer a zaujalo mě na něm, že má 7,7% alkoholu. Stojí 37,-.

Blížíme se do finále! Předposledním produktem je ananasová šťáva od Pure. Moc se na ni těším a myslím si, že bude chutnat jako obyčejný ananasový džus. Stojí 27,- a má 0,25 l.

Cereálie se v boxu už nějakou dobu neobjevily, proto mi tentokrát udělaly radost. Jsou to fitness cereálie od Nestlé. Tyto jsou zajímavé v tom, že mají nové inovované složení, které obsahuje o 30% méně cukru. Na trhu se objevily v červnu a stojí 90,-. 

Tak jak se vám toto vydání boxu líbí? Ochutnali jste nějaký produkt? Jaký máte názor na tu omáčku v krabičce, pořídili byste si jí? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Fitness kupuji domů pravidelně, protože se hned nerozmoci a jsou pěkně křupavé :) ty slané rybičky mi připomínají GoldFish, které v Americe úplně zbožñují :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mi mohlo chutnat, nesnaším rozmočené müsli!

      Vymazat
    2. Tak to by mi mohlo chutnat, nesnaším rozmočené müsli!

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)