Antiperspirant Soften od Adidas :)

by - 6:30

Jak už někteří asi víte, moje nejoblíbenější antiperspiranty a deodoranty jsou od značky Adidas. Měla jsem jich už několik, v různých vůních i baleních a se všemi jsem zatím byla spokojená. Jak u mě uspěl další antiperspirant z jejich nabídky?
Obal je jednoduchý bílý, v matném provedení s fialovými nápisy a fialovým víčkem. Víčko na lahvičce krásně drží a ani v batohu se neotevře, takže se nestane, že by se Vám obsah lahvičky v batohu dostal ven. Vůně je příjemná, jemná, voní čistotou a trochu jako nějaké mýdlo. Vůně jde během dne cítit skoro celý den. Proti pocení pomáhá, ale určitě ne na 100%. Tento antiperspirant používám během dne, hlavně tedy na brigádě, abych překryla vůní smaženého jídla, která ze mě jde cítit po celém dni stráveném v práci. Nedráždí ani čerstvě oholenou pokožku v podpaží. Při použití je důležité ho dobře protřepat, protože občas po nastříkání do podpaží udělá hrudky (stalo se mi to asi 3x za celou dobu, co ho mám). 
Jeho obsah je 150ml a cena kolem 70,-. 
Určitě si ho pořídím znova, ale asi v jiné parfemaci abych to trochu prostřídala. Nyní mám v zásobě další antiperspirant Adidas a to ve vůni s názvem Fresh. 

Co Vám v létě nejvíce pomáhá v boji proti pocení? Čím se v létě nejraději osvěžujete?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Snad jsem ještě nenašla nic, co by mi fakt pomohlo proti pocení :D takže ráda vyzkouším někdy nějaký od Adidas. Teď jsem si ale oblíbila jeden od Garnier, cítím ho ze sebe skoro celý den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Adidas jsou nejlepší, strašně hezky voní líbí se mi i ten obal :D já mám ten samý v růžové (control) a jsem s ním moc spokojená! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)