Pískový lak od kosmetiky MOJE :)

by - 6:30

Tento lak jsem vyhrála spolu s dalšími produkty v balíčku u Klárky na blogu. Hned jsem se pustila do zkoušení a časem tu bude recenze na všechny produkty :)
Popis: Pískové laky vytvářejí po zaschnutí velmi efektní plastické textury. Jsou oblíbené především pro svůj zajímavý a netradiční vzhled. Užší praktický štěteček je uzpůsoben k bezproblémovému a přesnému nanášení. Pro zvýšení efektu sedoporučuje lak aplikovat ve dvou vrstvách.

Obal je totálně roztomillý! Lahvička je malinkatá, ale hrozně sladká. Obsah je 5,5ml. Barva v lahvičce vypadá úplně jinak než výsledná barva na nehtech. Mám odstín 3. Štěteček laku je malý, ale umožňuje tak přesné nanesení laku na nehet a minimální přetáhnutí barvou kolem nehtové kůžičky. Konzistence je obvyklá pro pískový lak. Kryje už v první vrstvě, ale ve 2 vrstvách vypadá lépe. Schnutí je velmi dobré, do 15 minut je lak úplně suchý a můžete dělat cokoliv bez jakéhokoliv poškození laku. Používám ho bez podkladového a povrchového laku a s nimi vydrží 3-4 dny neoprýskaný. V jedné vrstvě jsem ho zkoušela jednou a to držel špatně.
Jeho cena je 50,-, dá se koupit v některých soukromých drogeriích anebo na oficiální stránkách kosmetiky MOJE.
S lakem jsem spokojená a klidně bych si v budoucnu pořídila další odstín :)
Pár dalších fotek laku na nehtech:

Zkoušeli jste nějaký produkt kosmetiky MOJE? Láká vás nějaký produkt z jejich nabídky?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Chtěla bych vyzkoušet jejich pískové laky na nehty! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá nádherne :)

    Pozývam ťa na moju giveaway o guličkový bronzér http://mimainspire.blogspot.sk/2014/07/giordani-gold-bronzing-pearls-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teď mám na ruce lak kosmetiky MOJE, ale normální. Chci vyzkoušet rozhodně i pískový!:)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)