Šampon a balzám Volume Effect od Garnier :)

by - 6:30

Tyto 2 produkty jsem dostala na vánoce v dárkové sadě. Jeden z nich mi úplně sedl a druhý už bych si nepořídila. Uhádnete které byl který? :)
Fotka je trochu starší, nyní už mám šampon spotřebovaný a kondicionéru mám tak na 3 použití.
Začneme šamponem. Jeho balení se mi líbí, ale mohla jsem se uvztekat při jeho otevírání. Víčko prostě nejde otevřít bez toho, aby Vám to zlomilo nehet. A mokrýma rukama už vůbec ne. Takže jsem šampon musela otevírat za pomocí ručníku, což mě zdržovalo. Vůně je nádherná, svěží a citrusová. Z vlasů jde cítit i po umytí, ale ne moc dlouho (takové 2-3 hodinky). Konzistence je byla klasická šamponová. Pěnivost byla velmi dobrá a šamponu stačilo malé množství. Nevšimla jsem si žádného objemu vlasů, ale i tak po něm vlasy byly hezké a příjemné. Připadalo mi, že se také mastily méně než s jinými šampony. Navíc je bez silikonů!
Obsah je 250ml a cena asi kolem 60,- (nevím to určitě, byl to dárek). 

Fotka složení se mi někde vytratila, tak jsem to přepsala:
 AQUA / WATER CETEARYL ALCOHOL BEHENTRIMONIUM CHLORIDE STARCH ACETATE NIACINAMIDE SACCHARUM OFFICINARUM EXTRACT / SUGAR CANE EXTRACT HYDROXYETHYLCELLULOSE CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE CAMELLIA SINENSIS EXTRACT / CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT BENZYL ALCOHOL LINALOOL PANAX GINSENG EXTRACT / PANAX GINSENG ROOT EXTRACT PROPYLENE GLYCOL 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL PYRUS MALUS EXTRACT / APPLE FRUIT EXTRACT PYRIDOXINE HCl GERANIOL CETYL EXTERS CITRIC ACID BUTYLHENYL METHYLPROPIONAL CITRONELLOL CITRUS MEDICA LIMONUM PEEL EXTRACT / LEMON PEEL EXTRACT PARFUM / FRAGANCE (F.I.LC33096/1)

Obal se mi líbí, otevírání jde mnohem lépe otevřít než u šamponu. Vůně je odlišná než u šamponu, v lahvičce je příjemná, jakmile balzám nanáším na vlasy tak mi to vůbec nevoní. Konzistence je na balzám trochu tekutější, ale hezky se nanáší. Balzám vlasy nemastil, ale nevšimla jsem si, že by dělal i něco jiného. Vůbec jsem nezpozorovala nějaký účinek šamponu. Proto mi nevyhovuje, protože nic nedělá a ani mi nevoní. 
Obsah je 200ml a cena asi kolem 60,- (nevím to určitě, byl to dárek).

Jak asi tušíte, tak šampon si určitě koupím znovu, ale balzám si už kupovat nebudu. 

Máte rádi produkty na vlasy od Garnier? Jaká je Vaše oblíbená řada vlasových produktů od Garnier?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Vyzkoušela jsem jenom 2 šampony z řady Ultra Doux a ty nebyly špatné, chtěla bych se na ně zase podívat a kouknout na jejich složení :) Zatím jsem si ale na vlasové produkty Garnier neudělala žádný názor.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)