Jak skladuju kosmetiku :) TAG

by - 6:30

Uvažovala jsem jaký tag bych tento měsíc udělala a rozhodla jsem se pro tento. V pátek jsem měla volno v práci, tak jsem se pustila do focení a chystání článku. Doufám, že se Vám bude líbit :)
Začneme s pečující kosmetikou. Tu schovávám v této skříni v 1 poličce. 
V poličce to vypadá obvykle nějak takto. V přední části mám věci, které používám velmi často nebo dokonce denně. V zadní části v té růžové krabici se schovává část nových produktů čekajících na používání. Určitě tam nejsou všechny, protože krabice je malá. Napravo od růžové krabičky jsou moje parfémy a tělové spreje a za nimi mám schované vatové tampónky a přípravky na vlasy, které nepoužívám často (např. tepelnou ochranu).  
Dekorativní kosmetiku uchovávám ve svém stole. Na obrázku můžete vidět, že jsem dekorativní kosmetice věnovala 1 poličku a v prvním šuplíku jsou uložené další kosmetické věci. 
Jak můžete vidět, tak v prvním šuplíku mám laky na nehty, různé věci na pleť, holítka a pak "minilékárničku".
Dekorativní kosmetika u mě vypadá nějak takto. Krabičku na kosmetiku jsem si vyráběla sama a jak můžete vidět je rozdělená na několik sekcí podle produktů. 
  

Tady jsem natočila i krátké video, kde ukazuju několik produktů mé sbírky :)


Jaké skladování máte vy? Líbí se Vám to mé?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Pěkné skladování ;)
    Chci tě pozvat ke mě na blog, kde se koná giveaway ;) http://barbaraveselkova.blogspot.cz/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)