Pěnivý čistící gel Optimals od Oriflame :)

by - 6:30

Tento produkt jsem si nekoupila sama, ale byl mi poskytnut k recenzi značkou Oriflame (konkrétně touto stránkou- odkaz). Na stránku se můžete i registrovat a to zde.
Složení
Popis: Pěnivý gel efektivně čistí normální až smíšenou pleť, odstraňuje make-up a připravuje ji na aplikaci pleťové vody. Obsahuje patentovanou antioxidační technologii Lingon 50:50™ ( LINGON 50:50™ – ochranná antioxidační technologie, která neutralizuje známky environmentálního poškození pleti a umožňuje pleťovým buňkám normálně fungovat.)
Je vhodný pro ženy všech věkových kategorií. Pleť připraví k nanesení denního či nočního krému. Odstraní nečistoty z pleti a brání přebyteční tvorbě kožního mazu. Perfektně odlíčí makeup. 

Než začnu s recenzí produktu, tak bych se s vámi na úvod chtěla podělit o mé rozhořčení ohledně doručení balíčku Českou poštou. Paní Sylva, se kterou jsem celou spolupráci domluvila, balíček poslala v naprostém pořádku. Mi přišel za pár dní od poslání a skoro 1/3 obsahu byla vylitá v bublinkové obálce. Hrozně mě to naštvalo, jak asi se na poště k těm balíčkům musí chovat, že. No prostě hrůza. 
A teď už jdeme na produkt. Gel je určený na normální a smíšenou pleť. Obal se mi líbí a je velmi praktický. Dávkování je díky pumpičce super rychlé a jednoduché. Vůně gelu je velmi příjemná a taková čistá. Konzistence je opravdu gelová a lehká a dobře se nanáší. Gel nanáším na navlhčenou pleť. Měl by se používat ráno i večer, ale já ho používám jen večer. Do dlaně si obvykle dávkuju 1-2 pumpnutí. Nejdříve gel trochu promnu v dlaních a pak ho už zčásti napěněný nanesu na pleť a vmasíruju jej krouživými pohyby do pleti. Poté pleť opláchnu a osuším. Pleť je po použití gelu vyčištěná, ale také napnutá a někdy na některých místech i vysušená. Všechno ale napraví pleťový krém. Za tu dobu, co ho používám jsem si nevšimla žádného zhoršení pleti ani ničeho podobného. A nakonec ještě menší upozornění, snažte se opravdu vyhnout očím. Občas se mi stane, že se mi gel dostane do očí a šíleně to pálí, tak pozor :) 
Má 200 ml a jeho cena je kolem 150,-.
K sehnání je ještě ve 2 variantách a to na suchou a citlivou pleť (to je ve formě čistícího mléka) a na mastnou pleť. 
Sama bych si ho znova asi nekoupila, zvolila bych spíše gel na suchou pleť. Ale jsem velmi ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet.

Zkoušel někdo z Vás tento pleťový gel? Zkoušeli jste nějaký jiný produkt z řady Optimals? 

Děkuji Oriflame za poskytnutí pleťového gelu k recenzi.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)