Odličovací ubrousky Bel :)

by - 6:30

Loni jsem celé léto na odličování používala jen ubrousky. Později už mi to přestalo vyhovovat a dala jsem si od nich pauzu. Letos jsem se k ním opět vrátila, ale na odlíčení očí už je nepoužívám. Jak jsem s těmito spokojená?
Obal se mi moc nelíbí, navíc ta lepící část nahoře sloužící k otevírání ubrousků moc nelepí. Vůně ubrousků je příjemná, celkem jemná, ale nedokážu ji k ničemu přirovnat. Rozměrově jsou tyto ubrousky větší než ubrousky od Baley a taky jsou dělané z jiného materiálu. Tyto totiž více dřou pleť a jsou jakoby drsnější na dotek. Na oči jsem je vůbec nezkoušela, protože si nechci dřít oční okolí, ale moje sestra to zkusila a prý po nich hrozně štípou oči. Na pleti neštípou vůbec, ale to odličování není nejpříjemnější díky hrubému povrchu. Jinak zbytky makeupu a další nečistoty z pleti odlíčí rychle a dobře. 
V balení je 25ks a já je mám z výprodeje z Tety, kde mi je sestra koupila za krásných 15,-. Dívala jsem se na internetu a zde jsem je dokonce našla za 104,-. 
Za 104,- bych si je určitě nekoupila, ale za těch 15,- asi jo a to i přesto, že za moc nestojí.

Používáte odličovací ubrousky? Na pleť nebo i na oči?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Odličovací ubrousky budu asi pořád ráda používat, ale teď bych je už nepoužívala na oči každý den. Na pleť jsou hlavně v létě, nebo když je líná nálada na odličování, super.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze!:)
    Osobně ubrousky na odlíčení nepoužívám, mám odličovadlo a tampónky a to mi vyhovuje jak na oči, tak na pleť. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)