Avon Peeling na ruce a nohy s bambuckým máslem :)

by - 6:30

Peeling na ruce jsem ještě žádný neměla, takže ten byl můj první. Co se týče peelingu na nohy, tak ten jsem měla zatím jen jeden a to z Avonu s mořskou solí, takže tohle je má celkové 2. zkušenost :)
Původně jsem tento peeling používala jen na ruce a to hlavně v období zimy, kdy jsem měla ruce vysušené. Na nohy jsem ho začala používat občasně na jaře.
Balení se mi moc líbí, je úplně matné až na zlaté zdobení nápisu Planet Spa. Dávkování je super, obsah jde lehce vymáčknout :) Konzistence peelingu je spíše krémová a obsahuje malé hnědé zrníčka. Peeling není úplně jemný, ale zase to není nic extra hrubého, takový průměr řekla bych. Vůně je dosti pronikavá a výrazná, myslím si, že každému bambucké máslo vonět nebude a pro některé jedince by to při používání mohla být docela velká překážka. Když jsem ho poprvé použila na své ruce, byla jsem úplně mimo z toho, jak mé ruce pak vypadaly. Tak hebké a krásné ruce jsem ještě nikdy neměla s žádným krémem ani s žádným jiným produktem. Ikdyž se mi výsledný efekt moc líbí, tak peeling nepoužívám moc často. Na nohách už není hebkost tak velká, ale pořád jde poznat, že jsem s nohama něco udělala :)
Obsah je 75 ml a cena v katalogu se pohybuje od 59,- do 109,-.

Používáte peelingy na nohy a ruce? Voní Vám bambucké máslo?

You May Also Like

4 komentářů

  1. O nějakém peelingu na ruce jsem četla nedávno a slyšela jsem to prvně :D Na ty nohy to chápu a mohlo by to být super, ale nevyzkoušela jsem něco podobného nikdy ;) Vůni bambuckého másla mám ráda, teda těch pár produktů, co jsem s touhle vůní měla, mi vonělo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď zvažuji koupi, protože bambucké máslo mi voní moc a ruce mám samá odumřelá kůže.. Děkuju za recenzi.:)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Takový produkt jsem nikde v drogeriích ještě nezáhlédla, používám peelingové mýdlo na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, zrovna jsem si chtěla nějaký peeling kupovat, takže děkuji za skvělý tip. Už jej mám objednaný přes https://avonstart.cz/ , takže jen čekám až dorazí domů a já ho vyzkouším na vlastní kůži a to doslova :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)