Pudr Jordana :)

by - 6:30

Pudr už mám delší dobu a objednávala jsem ho když jsem narazila na akci poštovné zdarma. Měla jsem objednávku spolu se sestrou a kamarádkou, ale nevybrala jsem si tenkrát nic jiného.
Popis: Pudr Jordana. Zakryje drobné nedokonalosti vaší pleti a vytvoří perfektní vzhled.Obsahuje zrcátko a houbičku.
První, čeho si na pudru všimnete je obal. Při objednávání jsem nečekala, že bude mít pod samotným pudrem ještě prostor na uchování labutěnky a zrcátko, takže jsem byla mile překvapená :) Obal je vyrobený spíše z levnějšího plastu a myslím si, že kdybych ho upustila na zem, tak se rozbije. Další věc, kterou nejde přehlídnout je vůně. Je to velmi pronikavá nepopsatelná vůně, připomínající nějakou starou kosmetiku. A vím jistě, že by pudr hodně lidem smrděl. Při nabírání na štětec velmi práší a štětec hodně oklepávám než produkt vůbec nanesu na pleť. Občas když pudr nanáším, tak mi připadá, že zvýrazní na pleti chloupky, ale nevím, čím to je. Nepřipadá mi, že by nějak zakryl nedokonalosti pleti, ale pleť dokáže zmatnit. Ovšem matný efekt nevydrží určitě celý den, podle mého názoru tak 6 hodin. 
Obsah pudru je 9,5g a jeho cena je 59,-. Objednávala jsem ho zde
Pudr není nejhorší, ale asi už bych si ho znova nekoupila. 

Zkoušeli jste nějaký pudr od Jordany? Oblíbili jste si nějaký jiný produkt této značky?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Podle Tvé recenze se velmi shoduje s pudrem od Milani :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, vypadal nadějně...

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)