Co jsem dostala na Vánoce- část 2. :)

by - 18:46

Dnešní článek bude jen a jen o kosmetice, kterou jsem letos našla pod stromečkem. Všichni v okolí o mě ví, že kosmetiku používám ráda a když mi ji dají, tak tím nemají co zkazit. Ráda zkouším různé značky a produkty a pak Vám o nich píšu recenze :) Dostala jsem i nějaké oblečení a nekosmetické věci, ale ty Vám nejspíš nebudu ukazovat, protože nemají nic společného s tím, o čem na blogu píšu. Ale kdyžtak mi dejte vědět, zda Vás to zajímá a možná bych takový článek mohla udělat, uvidím podle toho, co napíšete dolů do komentáře :)
Ještě než se na to vrhneme, tak bych chtěla poprosit ty, co tyto články nesnáší nebo je pobuřují, aby tento článek zavřeli a nečetli ho, protože nechci nikomu kazit náladu o Vánocích :)

Z pleťové kosmetiky se ke mě dostalo pár produktů a jak sami vidíte, jednoznačně vede Nivea. Jako první tu je dvousložkový odličovač očí a makeupu. Od Nivey jsem už jeden kdysi měla a ten byl na nic, ale věřím, že tenhle na tom bude líp díky 2 složkám. Moje ségra ví, že používám odličovací ubrousky ráda, proto mi nadělila Alverde, které jsem ještě nezkoušela. Jsou určené po suchou pleť a v balení jich je 30ks. Pak jsem dostala hned 3 pleťové krémy Nivea a hned Vám řeknu proč. Můj pleťový krém mi došel asi 3 týdny zpátky a od té doby jsem byla líná si nějaký koupit, takže jsem si pořád půjčovala od mamky :D (Asi jsem ji tím musela štvát :D ). A pak jsem doma pořád říkala, jak moc potřebuju nový krém a hele, mám 3! :D 2 krémy (ty spodní) jsou z 95% přírodní a jsou určené na normální až smíšenou pleť. Jeden je noční a jeden denní. Ten krém na nich je také na normální až smíšenou pleť, akorát je z jiné řady.

Na tělo mám produktů více. První je Dove sprchový gel s vůní švestky a květů sakury. Další 2 produkty (sprchový gel a tělové mléko) byly v sadě a jsou z Avonu z řady Naturals. Mají vůni orchidejí a borůvek. Následující 3 produkty také tvořily sadu, která obsahovala třpytivé tělové mléko s kořením a vanilkou, tělový peeling s čokoládou a krém na ruce s kakaem a lotosovým květem z Avonu.

Na této fotce jsou také 2 sady. První obsahovala produkty Little Black Dress (parfém + mýdlo na ruce + tělové mléko). Druhá sada byla řasenka SuperShock Max + černá tužka na oči :)

Další sada je od Gillete Venus, která obsahuje minibalení pěny na holení (75ml) a žiletku Venus. Od ségry jsem dostala 2 soli do koupele od Baley, jedna je s vůní granátového jablka a druhá je pomerančová. Obě solí jdou cítit i přes obal a voní fakt dobře :)


Tak a to by bylo vše :) Co jste dostali vy? Co Vám udělalo největší radost? Máte s nějakým produktem zkušenost?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Já jsem žádnou kosmetiku nedostala, ale zato to vykompenzoval mobil a pár dalších praktických dárečků ;) Naopak si raději vše dokoupím po Vánocích dle svého gusta ;) Ale ta sada Little black dress vypadá luxusně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mobil, pak hru, termoobleceni a ještě takove prakticke veci jako heboucke prosteradlo apod ;D

      Vymazat
  2. No to bych měla zásobu kosmetiky tak na rok tohle dostat :D Ale krásné dárky - líbí se mi ta sada Little Black Dress! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A článek o ostatních dárcích klidně udělej :) mě to baví takovéhle články (inspirace do dalších let :D)

      Vymazat
    2. No nemysli , já to mám taky pěkně na dlouho :D

      Vymazat
  3. Dvousložkový odličovač od Nivei jsem si před nedávnem koupila taky, jsem na něj zvědavá:) Já svůj dárková článek uveřejním až zítra, tak se kdyžtak koukni ;) Jinak jsi dostala moc hezké věci:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)