Spotřebované produkty PROSINEC 2014 :)

by - 6:30

Je tu konec měsíce (a zároveň i konec roku!) a proto jsem tady se spotřebovanými produkty. Tento měsíc jich není moc, ale jsou to spíše produkty, které trvá spotřebovat déle. Celkově je to 15 produktů a z nich jsou 2 cestovní balení nebo vzorky. 

Vlasy
Marion regenerační maska zvýrazňující odstín barvených vlasů- maska se prodává v balení, které obsahuje 2 pytlíčky po 20ml.. Jeden jsem použila asi 2 měsíce zpátky a ten druhý mi ještě zůstal. Rozhodla jsem se ho spotřebovat. Štve mě, že se musí nechat působit 10-15 minut. Je dost řídká, takže z vlasů celkem stéká a navíc jak má tmavě hnědou barvu, tak je po ní vana trochu špinavá. Voní skvěle. Oba pytlíky stojí 27,-.

Schauma suchý šampon (recenze)- suchých šampónů jsem už několik vyzkoušela a tenhle patří mezi ty lepší. Voní moc pěkně, ale ta vůně je výraznější takže by někomu mohla vadit. Pokud jej dobře protřepete tak bílé skvrny na vlasech nezanechává a místo nich je pěkně odmastí a dodá objem. V balení je 200ml a normální cena kolem 100,-.

Vichy šampón proti padání vlasů (recenze)- o šamponu jsem se dost rozpovídala v recenzi. Proto se už nebudu rozepisovat. Na padání vlasů mi nepomohl a podle mě je to jen obyčejný šampon za vysokou cenu. V balení jr 200ml a prodává se za cenu kolem 300,-.

Gliss Kur šampon pro objem vlasů (recenze)- vůně tohoto šamponu byla moc příjemná, ale nevšimla jsem si, že by dodával nějaký objem, což je škoda. Bohužrl mi nepomáhal ani proti maštění vlasů, takže bych si ho už znova nekoupila. Měl 400ml a cena je asi kolem 100,-.

Batiste suchý šampon Tropical (recenze)- toto bylo pouze minibalení. Voní opravdu božsky a ta vůně po použití zůstává i ve vlasech. Pokud jej dobře protřepete, tak bílé skvrny na vlasech nezanechává. Vlasy odmastí a dodá objem. Toto malé balení má 50ml a stojí 50,-.

Dove koncionér Intense Repair- tento kondicionér jsem loni dostala k Vánocům. Vydržel mi pár měsíců a měla jsem ho ráda. Nedá se říct, že bych z něj byla úplně nadšená, ale svůj úkol plnil a vlasy zbytečně nezatěžoval. Měl 250ml a jeho cena je asi kolem 60,-.


Odličování, čištění a péče o pleť
Odličovací ubrousky Bel (recenze)- Toto je druhé balení těchto ubrousků, které jsem už spotřebovala. Na dotek jsou tvrdší a hrubší než Balea a mají i jiný rozměr. Na oči jsem je nezkoušela, ale na pleť se používat dají, ikdyž jsou dost hrubé. Odličování je dobré, ale musím se přiznat, že asi půlku balení jsem spotřebovala  jen tak na utírání rukou. V balení je 25ks a pořídila jsem je za 15,-, už bych je znova nechtěla. 

Nivea zklidňující čistící pleťový krém pro suchou pleť (recenze)- tento krém je naprosto dokonalý! A oni ho přestali prodávat, klasika. Doufám, že se do prodeje vrátí třeba v jiném obalu. Je na něm super to, že vůbec nevysušuje pleť, pak je moc heboučká a krásně vyčištěná :) Má 150ml a kupovala jsem ho za pár korun ve výprodeji. 

Garnier lehký zjemňující pleťový krém (recenze)- pleťový krém od Garnieru jsem chtěla vyzkoušet dlouhou dobu a konečně se mi to podařilo. Moc pěkně voní a pleť je po něm krásně heboučká. Při delším používání nezpůsoboval pupínky ani nijak nezhoršuje pleť. Aktuálně používám na pleť Niveu, tak zatím uvidím, který z nich bude lepší. V zásobě mám ještě 1 balení, ale na něj se dostane až později. Měl 50ml a jeho plná cena je kolem 150,-.

Tělo, ruce, nohy
Dermacol sprchový gel s limetkou a hrozny- toto bylo mé 2. balení a pořád mi hrozně moc voní :) Pění skvěle a pokožku nevysušuje. Můžeu jen doporučit :) Má 250ml a stojí kolem 50,-.

Laky na nehty a péče o nehty
Miss Sporty povrchový lak pro rychlé schnutí laků na nehty (recenze)- povrchový lak byl ze začátku super, ale časem začal tuhnout a pořád více a více stahoval povrchovou vrstvu barevného laku, kterou měl pod sebou. Nespotřebovala jsem ho úplně, ale už změnil konzistenci i barvu a mnohem více laky začal stahovat, proto ho raději vyhodím. Měl 8ml a stojí kolem 50,-.

Vollaré cosmetics lak na nehty- tento lak mám už dost dlouho a nikdy jsem ho moc neměla ráda. Strašně moc smrdí (jak nějaké ředidlo) a moc nechce schnout.. Už totálně ztuhl, takže letí do koše. Netuším kde ani za kolik jsem ho kupovala.

Flormar sprej pro urychlení schnutí laků na nehty (recenze)- tento sprej byl opravdu super! Pomáhal schnutí laku a navíc lakům dodával krásný lesk. Mám ho ze stránky ráj nehtů a nikde jinde jsem ho neviděla. Stojí 99,- a měl 150ml.

Ostatní a vzorečky
Gillette Satin Care pěna na holení- pěny od Satin Care jsou mé oblíbené a toto nebylo poslední balení. Moc pěkně voní, pokožku moc nevysušují, ale ubývají docela rychle. Aktuálně používám verzi s broskví a ta je ještě lepší, díky té vůni :D Měla 200ml a stojí kolem 90,-.

Biohar aktivátor vlasů- zatím se o něm moc rozkecávat nebudu, protože jsem pořád ve fázi testování. Toto balení mi dala ségra, protože jí to pomohlo, ale byl v něm jen zbytek, takže teď používám nové balení. Má 75ml a cenu si nevybavuju.

Kolik spotřebovaných produktů máte tento měsíc vy? Máte s nějakým produktem zkušenost?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Ten lak na nehty od Vollaré jsem taky už vyhodila, jelikož mi ani nejde otevřít a když pohnu lahvičkou a čekám, tak se lak ani nehne :D Jinak jsou všechny výrobky pro mě novinky :) Tento měsíc jsem toho moc nedopotřebovala no...

    OdpovědětVymazat
  2. Moje vlasy nemôžu Gliss Kur ani cítiť, vždy ich mám do dňa mastné, ak použijem takéto šampóny, ani masky nemajú veľmi lepšie. Dove je iná káva, väčšinou mi sedia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dove jsem měla asi 2 šampony a moc mi neseděly.. Pořád jsem ale neobjevila značku, která by mi opravdu maximálně seděla. :(

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)