Gelový antiperspirant Lady Speed Stick :)

by - 6:30

Dnes si dáme opět recenzi, ale než s ní začnu, tak bych Vám moc chtěla poděkovat :) Tento víkend můj blog dosáhl 100 odběratelů a mě to udělalo obrovskou radost! :) Obzvlášť, když si uvědomím, že můj blog ještě nedosáhl ani 1 roku. Původně jsem plánovala po překročení 100 odběratelů udělat nějakou giveaway, ale jelikož je jedna aktuálně v průběhu (kdo se nezúčastnit, může zde), tak nechci hned po jejím skončení dávat další. Nechám giveaway až na později, třeba na oslavu 1 roku od založení. :)
Už přejdeme na recenzi, která se týká gelového antiperspirantu od Lady Speed Stick.
Obal se mi moc líbí, antiperspirant se dávkuje kolečkem na spodní straně obalu a následně se nanese do podpaží. Vůně je velmi příjemná a svěží, během dne jde z podpaží cítit. Konzistence je gelová a díky tomu je podpaží chvíli po nanesení lepkavé a není to úplně příjemné. Vstřebává se docela rychle. Velmi se mi líbí, že nezanechává skvrny na oblečení. Ze začátku mě podpaží nevysušoval, ale po delším pravidelném používání začal. Pak jsem ho přestala používat a teď když ho občasně použiju tak mi bohužel podpaží vysušuje. Možná to je i tím, že teď už je chladnější počasí a nepotím se tolik jako v létě. Nezdá se mi, že by ubýval nějak rychle. 
Má 65g a já ho pořizovala v akci za 60,-, ale viděla jsem ho už i za 40,-.
Pořád se nemůžu rozhodnout jestli je antiperspirant dobrý nebo ne. Ze začátku (když mě nevysušoval) jsem z něj byla nadšená a teď jsem tak nějak mezi. 

Máte s ním zkušenost? Který produkt Vám nejlépe pomáhá proti pocení? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Moc gratuluji ;)) zrovna ho používám a není vůbec špatný, pocení sice nezabrání na 100 %, ale na zimu je fajn a žádné vysušování jsem nezaznamenala, ale to bude tím, že se potím jako prase :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neříkám, že je špatný, jen to vysušování mi vadí :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)